Her sabah kafamı zonklatarak uyandırmak yerine,işkence çektiren alarmın sesiyle irkildim.
Her sabahki gibi leş gibi uykum vardı,delicesine uyumak isterken kapımın gıcırdamasıyla,ağır bir küfür mırıldandım.
Evet neden mi bu kadar tepki vermiştim..Abla!Abla!Abla!Abla!Abla
Lanet olsun yine mi siz!
Evet her birinin tipine ayrı ayrı gıcık olduğum beşiz kardeşlerim her sabahki gibi susmak bilmiyorlardı.
"Gençler sakin,yeni uyandım" diyerek onları geçiştirmeye çalışırken sesleri daha da artmaya başlamıştı.
Bunun sebebi beni çok seven anne ve babamdı gerçekten o kadar seviyolardı ki bu beş manyağı biricik kızlarının üstüne salıyorlardı,hatta bazen üstüne üstlük beni deli eden bir şekilde bunun uyanmamda yararlı olduğunu söylüyorlardı.
Kafamı gereksiz düşüncelerden ayırıp okula gitmem gerektiğini farkedip ağır adımlarla kendimi lavaboya attım.
Annem aynı zamanda kahvaltı yapmam gerektiğini söylerken onu 'he' diyerek geçiştirdim,bundan nefret ederdi her yaptığımda her zamanki aynı tepkisini verirdi:
Periiii!!Gülmemek için kendimi zor tutarken lavaboda bir süre aynaya karşı boş boş bakınıp birşeyler mırıldandım.
İşlerimi halledip çıktığımda okula gitmeme 20 dakika kaldığı için evin içinde depar atarak koşturdum. Okulun ilk günüydü geç kalmaya hiç niyetim yoktu hele ki o huysuz müdürün bana bakan boş suratını görmeye hiç..
Hızlıca beyaz gömleği üstüme geçirip giymekten nefret ettiğim siyah eteği istemeye istemeye belime çekip kendimi parfüme boğdum. Abartmıştım.
Beşizler hep bir ağızdan kahvaltı yaparken sabır dileyerek kendimi son dokunuşları yaparak hazır hale getirdim.
Beşizlerin her birine ayrı ayrı öpücükler verdim.
Beyinsizlerdi falan ama seviyordum bu şapşalları."Babam kızım hadisene geç kalıcaksın"
Babama kafamı sallayıp 4 katlı apartmanımızın önünden ayrıldım.
Müstakil bir apartman dairesinde 9 kişi yaşıyorduk. (Beşizler sağolsun) Evde balkon olmasa,büyük ihtimal boğulurdum.Beşizlerimizin 3'ü kız 2'si erkekti.
3'ünün kız olması yeterince beni delirtmeye yeten bir durumdu. Kızlar,
herşeylerini benden istiyorlar abla,abla,abla diye bağrışıyorlardı.
Erkekler ise diğer erkek kardeşim Efeye bağlılardı Efeyle aramda 4 yaş vardı. Efe kederli bir çocuktu evde komik bir şekilde depresifçe dolaştığı hala gözlerimin önünde.
Bende evim en büyük çocuğu olarak hepsinin dırdırını çekiyordum.---
Sonunda okula varmıştım. Babam arabadan inmeden benden bir şans öpücüğü istemişti bugün yeni bir işe başlıyordu ve herşeyin iyi gitmesi ailecek temennimizdi.
Arabadan inip gözlerimi okul önünde gezdirdiğimde:
"Hiç özlememişim" diye mırıldandım.
Eski sevgilimi görmeme temennisi ile sınıfıma yöneldim sınıfa gitmeden her zaman ki gibi insanların bakışlarına maruz kaldım.
Şimdi ego kasmak gibi olmasın da,elim yüzüm düzgündü Allaha şükür.
Saçlarım koyu sarımsı,gözlerim ise ela rengindeydi.
Fiziğimede güzel dersek,evet olması gereken güzellikteydim ne çok fazla ne çok az.
Bendim işte 'Peri Saygın'Kafamdaki egolu düşünceleri kenara atıp sınıfa doğru ilerlediğimde sınıfta beni gören bir yığın kız topluluğu üstüme çullandı.
Hepsiyle ayrı ayrı sarılma seansından sonra kendimi zoraki sırama attım hala üstüme geliyorlardı.Bu kadar seviliyormuydum ben yaa? Falan olmuştum,komik bir durumdu ama bende hepsini çok seviyordum. Tek isteğim eski sevgilimle karşılaşmamaktı.
Kendisinden beni aldattığını öğrendiğimden beri zaten yeterince soğmuştum birde yüzünü görüp daha da sinirlenmek istemiyordum.
Beni ilk kez evine davet etmişti aptal gibi süslenmiş halde evine gittiğimde o kızla onu öpüşürken yakalamıştım.
O andan beri kalbime bir bıçak saplanmış hissiyle yaşıyordum ama bu neyse ki çok uzun sürmemişti o öküz için bunu atlatmam 2 ay sürmüştü çoktan unutmuşum.
Ama yeni bir ilişkiyede hazır değildim.
Zaten desene bu saaten sonra adam gibi adam nerede karşına çıkar?..----
BEĞENİLİRSE DEVAM EDİCEM OKUNMAYA GÖRE. EKSİKLERİMİ YAZIM HATALARIMI GÖRDÜYSENİZ
YORUM KISMINDAN BANA İLETEBİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKÜRLER UMARIM HİKAYEYİ DEVAM ETTİRMEK İÇİN YETERLİ OLAN OKUYUCUYA ULAŞIRIM❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZ
Chick-Litİlk bölüm okuyun bakalım beğenirsiniz umarım şimdiden teşekkürler❤