- Kan vi se den här? Sa felix o höll upp filmen young wild and sexy, jag nicka som svar. Jag känner mig lite kåt så kanske blir lite hett till ikväll.
Jag tog med Ciderna o godiset till hans rum. Jag ställde de på bordet o tog sedan av mig jeansen o min tröja, jag tog en av felix mysiga tröjor istället. När det kom en sex scen så blev jag våt. Shit va kåt jag är idag då! Jag stoppa in ett finger i min fitta o börja pulla mig själv så att inte Felix märkte. Jag såg att felix har fått stånd. Jag stoppa in ett till finger o nu så märkte felix det.
-Så du är kåt?
- Ja, du med ser jag! sa jag o titta på hans kuk.
Jag tog bort täcket o börja runka han. Han börja stöna. Efter ett tag så pulla han mig.
- Snabbare Felix sa jag med ett stön.
Jag. Jag börja slicka på toppen av felix kuk o stoppa sedan in hela i munnen. Felix tog tag i mitt hår o styrde mig. Precis innan han kom så sluta jag o han börja slicka mig rent.
Vi börja hångla o vi tog av oss kläderna. Han massera min bröst o jag stöna högt. Jag gjorde ett sugmärke på hans hals. Han sög o bet lite löst på mina bröstvårtor o han nudda min G-punkt. Jag masserade hans kuk lite lätt.
felix stoppa in kuken i mig o först tog vi det lungt sen snabbare.
- Fortare Anna! stöna han fram
Jag körde på o vi rulla runt. Jag börja rida han samtidigt som han tog på mina bröst. Vi båda kom samtidigt. Ovanligt. Han körde in kuken i mitt anus.
-Åhh snabbare!! sna-stön-bba-stön-re fick jag fram. Han körde sen in den i fittan igen. Jag log underst o rev han i ryggen så det kom blod under naglarna. Vi körde ett tag.
Han tog ut den o jag spruta ut fittvattnet o han slicka sedan igen. Han spruta i min fitta o i min mun. Jag sög av han o massera på ollonen. Jag la mig så att min fitta är vid hans mun o han kuk vid min! Vi sög av varndra.
Och så höll vi på länge.
YOU ARE READING
Dirty imagines - The Fooo (swedish)
Fanfictionhär skriver jag Dirty imagines med The Fooo! Intresserad? Läs då o du kan önska dig med nån av killarna! Klarar du inte av att läsa sånt här? Du kan du lika gärna dra! 13 år o uppåt! Om du är mogen kan du endå läsa :)