"Kan jag få en puss på kinden?" Fråga jag när han tog en bild. "Självklart" Jag sa tack och såg att bitchen från min skola gick till han. Han pussa henne o mira klämde på hans röv. Varför gör han inget? Han viska något. Jag såg att hon blev glad o nicka. Jag gömde mig i en buske o vänta tills alla har gått.
Jag följer efter Mira. Hon går till ett höghus o går in i huset o ner för en trappa. Jag gömmer mig så att inte ogge ellä mira ska se mig.
Ogge har lagt fram en madrass o lite ljus. Ska de ha sex? Är mira så frestande? De börja strula o jag kände svartsjukan bubbla inom mig. De börja klä av sig klädderna. Shit va stora bröst hon har. fast jag har nog lite större haha. De var nu nakna o de börja strula grovt. Ogge pulla henne med tre fingrar. Åhh vad jag vill vara henne. Jag börjar bli våt.
Mira runkar ogge o de stönar högt.
"sug av mig" hon gjorde som han sa. Jag tog av mig byxorna o pulla mig själv. Kåt? Jaa!! Jag vill bara starta en trekant. Han satte på en kondom o stoppa in kuken i henne. De stönar högt. Jag tar av miv kläderna o hittar en stång. Jag hänger där o tar upp benen upp o ner så den gnids mot min fitta. Jag tar fram min dildo ur väskan o stoppar i den. Åhh vad skönt. Jag ser att mira rider ogge. Ogge har kommit men inte hon.
Jag går till dom o mira ger mig en mördar blick. " Vi kan ha en trekant" de nicka o jag joina. Jag stoppa in dildon i mira o ogge i mig o jag red han. " fortare ogge!!" stöna jag fram.
Han klämde på mina bröst o jag rev han på ryggen. Jag och mira börjar strula medans jag har fittan vid ogges mun o hans kuk i mira. Vi alla stönar högt. Jag har ogges kuk i mitt anus o dildon i fittan medans jag slickar miras fitta. Hon tar på mina bröst. " Kom igen ogge!! snabbare... hårdare" stöna jag fram.
Vi bytte possioner hela tiden. Bästa trekanten ever!! Jag o mira hade sex medans ogge anal knulla mig. Man hör hur min rumpa o ogges kuk åker mot varandra, asså typ smisk smisk. Sen bytte vi igen. Jag o mira sprutar som fontäner i ogges mun o han i våra. Jag suger av han o får in hela i mig. Jag runkar han o klämmer lite o han sprutar på oss.
"tjejer jag behöver gå tillbaka nu!" Vi kolla besviket på han o nicka. Vi klädde på oss o jag o mira blev bästisar.
YOU ARE READING
Dirty imagines - The Fooo (swedish)
Fanfictionhär skriver jag Dirty imagines med The Fooo! Intresserad? Läs då o du kan önska dig med nån av killarna! Klarar du inte av att läsa sånt här? Du kan du lika gärna dra! 13 år o uppåt! Om du är mogen kan du endå läsa :)