ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

46 7 0
                                    

Ο Ντιν και η Φαίη ήταν ένα ωραίο ζευγάρι. Γνωρίστηκαν σε έναν διαγωνισμό παιχνιδιού ως συμπαίχτες και μέλη της ίδιας ομάδας. Ταίριαξαν αμέσως και έγιναν ζευγάρι στην διάρκεια εκείνου του διαγωνισμού που δεν ήταν ο μόνος που πήραν μέρος.

Σε πολλούς κέρδισαν και σε άλλους έχασαν. Αλλά πάντα ήταν χαρούμενοι και απολάμβαναν το παιχνίδι κάθε φορά ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Κάποιες φορές έφτιαξαν και τις πίστες για τους διαγωνισμούς. Σε γενικά πλαίσια, ήταν ένα ζευγάρι που λάτρευε το gaming.

Έτσι, οι εταιρείες-χορηγοί των διαγωνισμών αποφάσισαν να κάνουν έναν διαγωνισμό σαν παγκόσμιο πρωτάθλημα. Οι διαγωνιζόμενοι θα είναι οι νικητές από τους προηγούμενους διαγωνισμούς των εταιριών και οι πίστες θα είναι μια μίξη από τους διαγωνισμούς αυτούς. Φυσικά ο Ντιν και η Φαίη θα ήταν και αυτοί εκεί.

Οπότε μια βδομάδα πριν την έναρξη του διαγωνισμού ένα αεροπλάνο προσγειώθηκε στην αυλή του σπιτιού τους και πήρε το ζευγάρι για να τους πάει στο μέρος που θα γινόταν ο διαγωνισμός. Το στάδιο ήταν στην Νεβάδα και αποτελούσε ένα από τα πιο σύγχρονα στάδια του κόσμου.

Το σενάριο έλεγε πως οι παίχτες θα χωρίζονταν σε ομάδες των δύο ατόμων και θα συνδέονταν με τον κατάλληλο εξοπλισμό έτσι ώστε να κατεύθυναν το ολόγραμμά τους μέσα στην αρένα. Νικήτρια θα ήταν η ομάδα που μετά από πέντε μέρες θα είχε μαζέψει τα δέκα αγαλματάκια που υπήρχαν στην αρένα ή έστω τα περισσότερα. Μάλιστα για να το κάνουν πιο περιπετειώδες άφησαν τους παίχτες να σκοτώνουν τα «εχθρικά» ολογράμματα για να πάρουν τα αγαλματίδια που είχαν.

Μόλις έφτασαν στην Νεβάδα όλοι οι παίχτες, χωρίστηκαν σε ομάδες και είδαν ποια πίστα θα είναι κάθε μέρα στην αρένα για να ετοιμαστούν κατάλληλα πριν ξεκινήσει το παιχνίδι.

Χαμένοι στην τεχνολογίαWhere stories live. Discover now