Αντί να συμβεί η πίστα και να επανέλθει, το τοπίο άλλαζε και βρέθηκε σε ένα δάσος με φόντο τις Άλπεις. Η Φαίη δεν καταλάβαινε τι γινόταν. Γιατί πήγε απότομα στην επόμενη πίστα;
Κοίταξε ψηλά στον ουρανό και είδε ότι ο Ντιν της έγραψε ένα μήνυμα. Έπρεπε να παίξει όλες τις πίστες και να νικήσει. Ότι υπήρχε ιός στο σύστημα και η μόνη λύση ήταν να συνεχίσει να παίζει μέχρι να φτάσει στο τελικό στάδιο, όσο έψαχναν λύση η τεχνικοί για να διορθώσουν το θέμα.
Πανικοβλήθηκε στην ιδέα ότι έπρεπε να επιζήσει σε ένα εικονικό περιβάλλον. Ευτυχώς ήξερε ποιες πίστες θα ήταν οι επόμενες οπότε είχε ένα αβαντάζ. Αυτή την φορά τα αγαλματάκια ήταν στο κέντρο της πίστας. Έπρεπε να ανέβει στο βουνό που βρισκόταν στο κέντρο ελπίζοντας πως δεν θα είχαν προσθέσει χιόνια. Φτάνοντας εκεί όμως απογοητεύτηκε. Όχι μόνο χιόνια αλλά και χιονόπτωση είχαν προσθέσει. Τότε ήταν που άρχισε να βρίζει τον εαυτό της γιατί η πίστα ήταν δικό της δημιούργημα και του Ντιν. Δεν περίμενε όμως ότι θα άλλαζαν τα εφέ και θα πρόσθεταν χιονόπτωση μέσα σε ένα δάσος ενώ αυτοί είχαν την χιονόπτωση στις γύρω περιοχές.
Ο Ντιν στο μεταξύ έψαχνε τον υπεύθυνο για τα εφέ. Κάποιος έπρεπε να του εξηγήσει γιατί άλλαξαν τα εφέ χωρίς να ειδοποιήσουν τους δημιουργούς των πιστών. Όταν τον βρήκε, καθόταν και έπινε καφέ. Δεν ήξερε τίποτα σχετικά με το τι γινόταν στο κτήριο των εγκαταστάσεων. Όταν του εξήγησε τι συνέβαινε, ο κύριος Μοντ έμεινε ατάραχος σαν να του έλεγε κάτι ανούσιο, ένα κρύο ανέκδοτο.
Ο Ντιν δεν περίμενε αυτή την στάση από τον άνθρωπο που κάποτε τον πλησίασε γεμάτος ενθουσιασμό και του ζήτησε να συνεργαστούν για να φτιαχτεί το συγκεκριμένο παιχνίδι. Το μόνο που υπήρχε στα μάτια του ήταν μια απάθεια στα μάτια του για όσα του έλεγε ο Ντιν.
Βγήκε από το γραφείο και πήγε στο εργαστήριο που προσπαθούσαν να διορθώσουν τον κώδικα. Όλοι προσπαθούσαν να βοηθήσουν την Φαίη. Όλοι ήθελαν να σωθεί η συμπαίκτριά τους γιατί είχαν έρθει να παίξουν και όχι να ζήσουν μια τραγωδία.
Η Φαίη προσπαθούσε να ανέβει το βουνό έτσι ώστε να βρει τα αγαλματάκια. Σύμφωνα με τον χάρτη ήταν κάπου στη μέση του βουνού. Τελικά έφτασε στο κατάλληλο σημείο και άρχισε να ψάχνει. Ήλπιζε να τα βρει γρήγορα γιατί άρχισε να κρυώνει πολύ.
Μετά από δύο ώρες περιπλάνησης στο χιόνι είδε κάτι να φωτίζει σε μια στοίβα από φύλλα. Ήταν τα μάτια από τα αγαλματάκια. Πλησίασε και τα πήρε έτσι ώστε να προχωρήσει στην επόμενη πίστα. Ήθελε να τελειώσει όσο πιο γρήγορα γινόταν αυτή η ιστορία.
Έτσι και έγινε!
STAI LEGGENDO
Χαμένοι στην τεχνολογία
AvventuraΟ Ντιν και η Φαίη είναι ένα χαρούμενο ζευγάρι μέχρι που η Φαίη παγιδεύεται σε ένα παιχνίδι με σκηνικά δάσους μέσα στην έρημο. Θα μπορέσει ο Ντιν να την σώσει ή θα μείνει για πάντα εκεί;