Bu bölümde iki tane komiser yardımcısı olacak gençler hadi bakalım ;)
Deniz karakoldan çıkmış yolda yürüyordur
"Deniz"
"Gamze ne oldu"
"Hiç bir problem Yok çok zahmet verdik gel bi çay ısmarlayım sana"
"Zevkle"
Cinayet büroda işler üst üste biner Kemal ortalıklarda yoktur
"Kemal komiserim nerde"
"bilmem izin alıp çıktı Gamze komiserimde" "Yok zaten işler bize kaldı "
" demi ya dünya kadar dosya var "
"hadi başlayalım "
Gamzeyle Deniz bi cafeye gelirler
"şu katilden haber varmı"
"yok işte ellerimiz kollarımız bağlandı sanki habire aynı nottan bulup duruyoruz"
"işiniz zor tabi cinayet şube"
"yani zor tabi boynuna ne oldu"
"Kedi tırmaladı "
Konuşurlarken ihbar gelir Gamze hemen olay yerine gider ancak bu sefer not yoktur cesetin üzerinde yırtık bi siyah ceket parçası vardır ve cesetin tırnakları içinde bi takım et parçaları
"Hoşgeldin Kemal"
Kemal biraz tedirgindir
"Hoşbuldum"
Kemal kollarını arkasına bağlıyarak diğer memurlarının yanına gider
"Anlaşılan Baya dayanmış kadın"
"Evet baksana tırnakları et parçalarıyla dolu"
"Ve darp edilmiş sanırım"
"Sanırım "
"Vay arkadaş şu Türkiye üzerinde bi kadın rahat dolaşamıyacakmı bu nedir iti sapığı seri katili bizde"
"Buna bende katılıyorum"
"Bi günümüzde boş geçsin dişimi kıracam valla"
"Boş gün bize haram Gamze"
"Şu yazın kavurucu sıcağında bi Allah'ın kulu çıkın tatile demiyor ya gün boyunca sürekli katilin peşinden koşturup duruyoruz"
"Nerdeee bizim tatil yapacak halimiz mi var şu işe bak her geçen gün birisi ölüyor"
Gamze'nin içinden geçenler
" bir polis memurunu hafife almasın kimse hele bir Türk polisini siz her gece yastığa kafanızı rahatça koyuyorsanız bizim sayemizde siz o sıcacık yataklarınızda yatarken biz burda yağmur çamur demeden koşturuyoruz sizler için her gün ölüm tehlikesi kapımızda biz çok mutlu değiliz her geçen gün bir insanın ölmesinden her geçen gün bir eve Ateş düşmesinden biz çok mutlu değiliz bi çocuk annesinin ardından gözünde bir kaç damla yaşla tabuta bakıp anne diye bağırmasından biz çok mutlu değiliz daha ömrünün baharında hayatı ellerinin arasından kayıp giden bir genç kızın ölümünden biz çok mutlu değiliz bir annenin evladım diye bağırmasından biz çok mutlu değiliz bir abinin kardeşinin mezar taşına başını koyup ağlamasından biz çok mutlu değiliz bir babanın kaşlarını çatıp yumruğunu masaya vurmasından biz her geçen gün ÖZGECAN ARSLAN gibi genç kızların olmasından mutlu değiliz biz bunlardan mutlu değiliz çünkü biz TÜRK MİLLETİYİZ onu geçtim biz en başta İNSANIZ bunları içinden geçirirken benim gibi gözünden bir damla yaş akıyorsa sen gerçek bir insansın"