Trio z San Andre

4 2 1
                                    

Dźwięk syren, strzały, dziesiątki radiowozów policyjnych oraz gwiazdorska ucieczka rodem z filmów akcji...Tak rozpoczyna się ta historia. Razem z Qadem oraz Rose uciekaliśmy przed policją po tym jak obrabowaliśmy bank San Andre. Uznaliśmy że jeśli chcemy być znanymi przestępcami i wzbudzać szacunek i strach wśród innych to musimy zrobić coś co wszystkich powali na kolana...Więc bank San Andre jest dobrym wyborem.

-Jeszcze jakiś świetny plan Barry?-mówił z wyrzutami Qad

-Nie wiedziałem że będzie ich aż tak wielu! Qad jedź na most!-wydarłem się

-Chłopaki nie kłóćcie się! Qad jedź, a ty Barry łap to.-wtrąciła się Rose.

Podała mi wielkie działo, które w trakcie ucieczki wystawiliśmy przez szyber-dach. Chwyciłem za spust i zacząłem strzelać do goniącej nas policji. Radiowozy wieżdżały w siebie i powodowały wypadki na ulicach, a nawet wybuchały. Do pościgu w końcu dołączyły opncerzone jednostki SWAT oraz helikoptery policyjne. Podczas ucieczki Qad wjechał na most, przez który mieliśmy wyjechać z miasta, jednak wyszło inaczej. Na moście zostały rozstawione kolczatki oraz blokady policyjne. Snajper celujący do nas z helikoptera strzelił w Qada i trafił go w ramię, przez co skręciliśmy w stronę wody i wypadliśmy z mostu prosto do rzeki. Policja z San Andre oraz Gangstar nas wyłowiła i zabrała do GSPD, czyli Departamentu Policyjnego Gangstar... Nasza ucieczka skończyła się tak że wylądowaliśmy w więzieniu, ale choć zabrzmi to dziwnie to wyszło nam to na dobre...

Gangstar :  PoczątkiWhere stories live. Discover now