"Pajacu!!"

45 7 5
                                    

Nagle do Starbuksa wchodzi, uwaga uwaga..NIALL HORAN!

Uciec czy nie? Boże po co ja tu przychodziłam. Najgorsze jest to że chodze z nimi do szkoły. Nienawidzę siebie za to.

-Zamówienie dla ślicznej Mercedes!- usłyszałam męski głos.
Odwróciłam się w kierunku głosu i zobaczyłam mojego kochanego przyjaciela Manu. Co on tu do cholery robi? Mówił że znalazł pracę w fajnym miejscu ale nie sadzilam ze to tu.
-Manu pajacu- powiedzialam podchodzac do lady. Mam nadzieje ze mi niczego nie dosypal.

Poczułam palące spojrzenie na moich plecach. Odwróciłam się i zobaczyłam Horana. Patrzył się centralnie na mnie. Podejść i się przywitac czy olać go i udawać że go nie znam? Stwierdziłm że to drugie będzie lepsza obcja.

Odebrałam kubek od przyjaciela i wyszlam z kawiarni. Wychodząc wciąż czułam spojrzenie farbowanego blondyna.

Będąc pod samą szkołą, zapaliłam papierosa i zaciągnełm się. No nieźle. Skończywszy pić kawe i palić papierosa niedopałek przydeptałam butem a pojemnik po kawie wyrzuciłam.

Wchodząc do piekła zwanym Publicznym Liceum udałm się prosto do szafki. Wpisując kod, otworzyłam szafke i schowalam kurtkę. wyciągnęłam potrzebne podreczniki i ruszylam w kierunku sali.

Nagle wpadłam na kogoś. To był Horan. Serio? Znowu on. Nie to że go nie lubie czy coś. Ale nie chce miec z nim zadnego w realiach kontaktu.

Powiedzialam szybko przepraszam i ruszylam przed siebie....To bedzie udany dzien....wyczujcie ten sarkazm prosze


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Przepraszam za brak, ale tak szczerze...Nie wiem nawet czy ktos to czyta czy nie.
Niby mam te wyswietlenia i wgl ale za to praktycznie ponizej 15 gwiazdek. Zaczełm pisać nową książkę...mam nadzieje ze tamta bardziej wypali niz ta. Praktycznie zaczelam pisac prolog juz od 23.06. Mogłabym udostępnić ale nie mam okładki.Zna ktoś osobe która robi ładne okładki? Byłabym bardzo wdzieczna.



Hi cute girl [Harry Styles]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz