Kapitola První

112 10 7
                                    

Pohled Damiana-

V klidu jsem spal, když v tom začal zvonit budík s mým originálním vyzváněním. "Vstávej ty líná svině, brigáda čeká!!", řvalo to. "Jen ať čeká", zavrčel jsem podrážděně a znovu se zabalil do peřiny.

*O 30 minut později*

Lítal jsem po bytě a hledal alespoň nějakej kus oblečení, kterej by nesmrděl koninou. To se však nepovedlo, proto má maličkost vzala hadry ležící na vrcholu hromady sestavené z bordelu, hodila to do vany a pustila na to ledovou vodu. Popadl jsem svůj poslední šampon a vylil to na to. V domnění, že pěnu odstraní sušička, jsem vypnul vodu. Nejen, že mi pak došlo, že sušičku nemám, ale také jsem přišel o všechen čas. "Fajn", zavrčel jsem a hodil to debilní oblečení na sebe, aniž bych bych myslel na to, že je na něm stále pěna a že je mokrý. Vyběhl jsem ven a doufal, že dvouhodinový zpoždění nebude nikomu vadit. 

Pohled Sarah- 

Jen tak si sedím v kavárně, popíjím svoje cappuccino a najednou vidím přes okno běžícího Damiana, který vypadal, jako by právě proběhl myčkou na auta. "Jak může někdo vypadat tak dokonale v každé situaci? ", pomyslela jsem si. 


Pohled Tobyho-

Šel jsem do sámošky koupit rohlíky. Koukám se na otevírací dobu, když v tom do mě narazil nějakej naskrz promočenej týpek s černým hárem. "Ses posral?", zařval jsem na něj , nehledě na to, že byl o hlavu vyšší než já. "Ticho ženská, ale jestli máš problém, tak si to pak pojďme vyřídit ke mě domů.", řekl a perverzně se zašklebil.  "Opravdu se mě teď snažil sbalit?", pomyslel jsem si, ale nechal jsem to být.

Pohled Sarah, která to vše sledovala-

"Co to sakra Damian dělal!? Je přeci jenom můj!", řekla jsem si a pocítila nával žárlivosti. Nesnášenlivě jsem se zadívala na malého hnědovláska a dostala dokonalý nápad, jak ho Damianovi znechutit. 

Pohled Damiana-

Hned po tom, co mě šéf seřval, jsem dostal oblečení na převlečení se... O dvě čísla menší, než je moje normální velikost. Ovšem to nebylo to nejhorší. Ta kravina byla v růžové barvě, jelikož to bylo oblečení po šéfově dceři + jediný hadry, který měl na půjčení. 

Pohled Tobyho-

Přišla za mnou nějaká blondýna, že má určitý červený problém a že její bratr pracuje v tý sámošce, u třetí pokladny. Požádala mě, jestli bych za ním nezašel a nepoprosil ho o pomoc. Nejdřív jsem chtěl odmítnout, ale pak vytáhla 500kč a to už jsem musel přijmout. Vešel jsem do sámošky a pohledem hledal pokladnu č. 3. Za pultem seděl ten hentai týpek v uplým růžovým oblečení.
"Ahoj baleťáku." přišel jsem za ním.

Pohled Damiana-

"Jsem nevěděl, že tu nabídku k návštěvě mýho domu vezmeš tak vážně.",  zašklebil jsem se. Na chvilku se zarazil a zřejmě přemýšlel, jak mi to vrátit. "Hele baletko, kvůli tomu tady nejsem. Tvoje ségra.." To jsem se zase zarazil já. Nemám sestru. Ovšem zajímalo mě, jak bude pokračovat, proto jsem ho nepřerušoval. "Tvoje ségra mě za tebou poslala... no...ehm... že má určitý červený problém... ale já nevím.... co používá.. no, radši?", vysoukal ze sebe. Já se neudržel a vyprskl jsem smíchy. Okamžitě zrudnul. "Buď v klidu, furt lepší, než kdybys to chtěl pro sebe.", dostal jsem ze sebe a málem se už válel smíchy po zemi. "Tak za prvé, nemám sestru. Za druhé, to jsi fakt tak blbej? A za třetí...", odmlčel jsem se. "Fakt se nechceš stavit?", zeptal jsem se, podepřel si rukama hlavu a podíval se na něj. V tý chvíli jsem si uvědomil, jak moc se mi líbí. 

Pohled Tobyho-

Zrudl jsem ještě víc než jsem si myslel, že je to možné. "To jako vážně?" pomyslel jsem si.  Absolutně vůbec jsem nevěděl co dělat. "Hmm...a co by se dělo? Vždyť ani nevím jak se jmenuješ."

Pohled Damiana-

"Taky tě mohlo napadnout podívat se na mojí jmenovku, Toby." zasmál jsem se. "Cože, jak víš jak se jmenuju?", vyděsil se. Byl táák roztomilý. "Intuice.", pokrčil jsem rameny a usmál jsem se. Úsměv mi rychle zmizel z tváře, když mi došlo, jaký mám doma bordel.

Pokračování příště

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 04, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Shit Yaoi //shitpostKde žijí příběhy. Začni objevovat