YBP-3

15 3 0
                                    

Hepinize merhaba patatesler. Biliyorum soruyorsunuz bu götü kalkık yazar nerde "Ben sana söz hakkı verdim götün neden kalktı" ya da "Gece gökyüzüne bakıyorum bir yıldızları görüyorum bir ayı bir de senin götünü" diyebilirsiniz çok haklısınız. Şu an 03.01 müzik dinleyerek bu bölümü yazıyorum. Neden bunu belirttim onu da bilmiyorum. Neyse! Ben, yazar diye nitelendirilen ama en iyi kitabı 3K olmuş çizgi film kitabı yazan sonra o çizgi filmi izlemeyip araştırmaya üşenip saçmalama kitabına çevirmiş yalnız bir patates yazarım. Şu an 'Sad Song' (gerçekten) dinleyerek bu bölümü yazıyorum. Burdayım çünkü sizin sıkıcı, sıcak, dersli yazınıza Nusret misali deniz ve bacak fotoğrafı serpeceğim. (Şarkıyı ikide bir durdurduğun için senden nefret ediyorum kulaklık) TAMAM! 111 kelimelik bir bölüm girişinden sonra hazırım...

Güncel saat: 03.10

Ben 'MacBook' hayalleri kurarken bir yandan İnstagramda 'Teen Wolf' resmi hesabını stalklıyorum...

Emdkksnfhdjsjsjw

Randomunda iki tane g var diye sevgilisini azarlayan kız gibiyim acıma son verin. Şu an Twenty one pilots- not today dinleyip kafa buluyorum. Buralara Yorekok gibi kusan adamlar koyup 'Patatesleri' kopartmak isterdim (çılgın yazar patatesleri coşturuyor kdkslejdjssk)

Siz nasılsınız patatesler (yorumlarda belirtin) *kimse belirtmez* şuraya bir forever alone kafası alabilir miyiz?

Şu an kendimi Bülent Ersoy'u sokan yılan gibi hissediyorum biraz kırgın biraz pişman,
Seda Sayan ve Solmaz'ın yeni klibini gördünüz mü? Yorumlarda çoğu kişi "ikisinden de tiksiniyorum" ya da "Bu ırıspılar neden şarkı yapıyor" diye yorumlar gördüm ama bi tanesine koptum "Seda ninem şarkı yapmış hemen indirip kopmalıyım" gerçekten yazarken bile anırıyorum...

Saçma sapan bir patates şovdan bu kadar bir dahaki saçmalığa kadar görüşürüz...

Patates...

YANLIZ BİR PATATESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin