{ik wil het weten}

108 10 5
                                    

N: oh daarom hou je dus niet van tosti's.

S: ik hou wel van tosti's hoor, zelfs heel erg veel maar ik heb er niet zo'n goede herinnering aan.

N: ja oke dt snap ik.

S: euhm... Niall?

N: ja?

S: hoe kom hier eigelijk?

N: nou....

S: Niall ik wil het weten,

N: ja dat snap ik en je verdiend het ook om het te weten.

S: dankje... Maare hoe kom ik hier?

N: nou Zayn en ik liepen door het park en toen vonden we je daar op een bankje en je was bewusteloos.

S: oh oke... WACHT... Ik weet denk ik hoe ik daar terecht ben gekomen!

N: ECHT?! Vertel!

S: nou ik was dus met mijn vriendin op vakantie gegaan en nadat we bij het hotel waren geweest gingen we de stad in.

Toen gingen we een ijsje halen en bij het water zitten.

N: en toen?

S: nou ik ging dus iets weg gooien en toen werd ik megesleurd.

N: en weet je ook door wie?

S: ja...

N: vertel....

S: het was de ex van fleur..... Justin Bieber........

N: ..??... Echt kennen jullie justin?

S: ja we zaten vroeger bij elkaar in de klas... Samen met Taylor Swift en Ariana Grande.

N: oh oke.. Woonde jullie dan vroeger in engeland?

S: ja we hebben hier een paar jaar gewoond maar toen moesten we weer verhuizen.

N: maar jij en je vriendin zijn toch geen familie?

S: nee maar onze vaders werken allebei bij Apple.

N: oh oke nu begrijp ik het.

S: we hebben trouwens wel vaker hier gewoond, maar we verhuisde ook weer.

N: echt? Is dat niet heel vervelend?

S: ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet want fleur was altijd bij me.

N: oke... Maare waarom ontvoerde JB jou?

S: nou hij wou eigelijk fleur meenemen maar ik en fleur lijken misschien iets teveel op elkaar denk ik en het was ook donker.

N: oh oke..

S: trouwens wie zat er net naast me was dat Zayn of Liam?

N: Zayn... hoezo?

S: oh gewoon een vraag.

N: oke....

Hij kijkt me raar aan en ik denk dat hij me door heeft (ik vind misschien Zayn een beetje leuk maar dat zeg ik maar niet want dan lijk ik wel zo'n gestoorde fan ofzo ;P)

S: euh... Niall mag ik misschien even mijn vriendin bellen om te vragen of alles goed met haar gaat en om te zeggen dat ik veilig ben?

N: ja hoor... Wil je bellen met jou iphone of mijne?

S: met mijne....... hoezo?

N: oh niks hoor hier.....

S: dankje ..... Maar hoe kom je aan mijn iphone?

Weird To Be Us ; 1D {on hold}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu