Sorry dat het zolang heeft geduurd maar ik heb het echt super druk ik zal proberen meer te schrijven.
*flashback*
Mam waar ligt het brood?
Hoe moet ik dat nou weer weten vraag het je vader maar.
Ja maar die zegt dus dat jij het hoort te weten aangezien jij de vrouw des huizen bent.
Ooohhh ik word echt gek van die man!
Ohh laat maar ik heb het al.
Mooizo lieferd.
*vader komt binnen*
Pap? Wanneer ga je weer op zaken reis?
Uhm..... Dinsdag prinsses.
Pap... Ik ben al bijna 16 dus niet meer je kleine prinsses.
Weet ik maar ik mis de tijd met mijn kleine prinsses je groeit namelijk zo snel op.
Dat weet ik wel en ik mis die tijd ook wel eens maar ja wat doe je eraan.
Maare ik ga nu even een tosti maken.
Is goed lieverd zegt mijn moeder.
Oh ja ...... Ik heb een kleine vraag voor jullie..
Nou... Wat is er lieferd?
Nou ik ben bijna jarig en fleur dus ook en we kennen elkaar ook al bijna 10 jaar, duss..... We vroegen ons af of we samen op vakantie mochten gaan.
Mijn moeder kijkt me aan en vraagt: bedoel je jij en fleur, samen.... Opvakantie?
Ja dat bedoel ik.
Nou ik weet het nog niet hoor, en naar welk land willen jullie dan?
Ik kijk verlegen naar mijn schoenen maar geef de hoop niet op en kijk dan weer mijn moeder aan.
Nou...we willen eigelijk heel graag naar engeland.
Ik kijk mijn ouders aan en zie gelijk dat ze het niet met elkaar eens zijn.
Ik vind het een goed idee zegt mijn vader.
Maar in tegenstelling tot mijn moeder zegt ze dat ze het geen goed idee vind.
Maar mam waarom niet smeek ik met mijn puppy ogen.
Omdat ik het niet wil.... PUNT UIT! Roept mijn moeder.
Kate.. Probeert mijn vader.
Laat dat kind nou gewoon gaan, anders gaat ze zich nog tegen ons keren en gaat ze stiekem en dat willen we niet...toch?
Mijn moeder knikt.
Ik zucht en draai met mijn ogen.. Zo gaat het dus altijd bij ons.
Maar ik ben er wel aan gewend, ik ben namelijk hun enigste kind dus ze willen me veel aandacht geven.
Dus ja dan snap je de rest wel.
Ik ben ook redelijk verwend maar ja wat wil je ook als je vader voor apple werkt en je moeder vroeger model was.
In tegenstelling tot mij ben ik heel cretief.
Ik teken en schilder veel, ik zing en dans ook graag.
Soms schrijf ik ook van alles en nog wat en dan word het een heel verhaal met veel fantasie er in.
Maar in ieder geval mijn ouders altijd met hun discussies.
Maare... Mag het? vraag ik maar snel.
Nou lieferd.. Ik weet het nog niet hoor zegt mijn moeder twijfelend.
Weet je wat zegt ze opeens.
Ik kijk haar verwachtend aan.
Ze gaat verder met vertellen.
Als ik nou de ouders van fleur bel om te vragen wat zij er van vinden, is dat een goed idee?
Mam.. Ze wonen 2 huizen verder... Ga gewoon naar ze toe.
Oke ,oke ik ga wel naar ze toe zegt ze.
Dankje,dankje,dankje mam ik hou van je.
Schat nog niet zo zeker zijn want het is nog niet zeker of jullie mogen hé.
Ik haal mijn schouders op en ik loop weer naar de keuken en dan zegt mijn vader: jullie zijn echt raar ik snap jullie soms echt niet!
Haha pap kijk eens naar jezelf.
Hij tilt me op en draait me in het rond.
Pap... Zet me nu neer ik ben geen klein kind meer!
Hij zet me neer maar dan gaat het verkeerd, mijn vader laat me iets te snel los en ik struikel en val met mijn pols op de kokend hete plaat waar zo net mijn pan met mijn tosti stond.
Shitt... Vergeten uit tezetten... Maar het is al te laat mijn hele pols is verbrand.
Ik laat me op mijn knieën vallen en probeer te gillen maar het gaat niet, het doet teveel pijn.
Het word zwart voor mijn ogen en val nu helemaal op de grond.
*einde flashback*
JE LEEST
Weird To Be Us ; 1D {on hold}
FanfictionHeey mensen. Dit is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het gaat over Sylwia (15 bijna 16) gaat op vakantie met haar vriendin Fleur (15 bijna 16) eenmaal aangekomen in Engeland gaan ze shoppen maar als Sylw...