Bugün okulun ilk günüydü.Erken kalkmalıydım.Ama uykumda vardi.Kalsam mı diye düşündüm ama annemin sesiyle hemen yataktan firladım.Banyoya gidip rutin işlerimi yaptım.Sonra odama gidip okul formanı giyip,cantami alıp aşağıya annemin yanına indim .Yanagindan öpüp Günaydın Anne Sultan dedim.
-Günaydın deli kız hadi kahvaltıni yap okula geç kalacaksın.
Kahvaltımi edip annemi öpüp çıktım evden.Kulaklıgımı takıp yürken Ege'yle karşılaştım .Ege benim 3 senelik dostum. Bilmedigim nedenden dolayı çok yakındır bana sevgilim olmasina bile kızıyor neden diye sorunca erkeklerin düşüncelerini biliyorum deyip geçiştiriyor.Okula gelmiştik.Ecemi çok özlemiştim.Koşarak ona sarıldım Egede gelmişti oda hep birlikte sarıldık . Sonra okul müdürü sıraya cagrinca ayrilmak zorunda kaldik.Sıraya geçtik ve okul müdürünü dinledik. Sonra herkes sınıfa geçtik.Hasret giderdik.
Ders matematikti dersim sevmezdim ama hocayı çok severdim.Ders başladı hoca ilk gün diye ders işlemedi zaten
Sonra kapı çalındı.İçeriye okul müdürüyle bir cocuk girdi okula yeni gelmiş.Adıda Ayaz miş iyi yakışıklı Ukala birine benziyor ama neyse müdür gitti ve tahtada kendini tanıttı Hoca ona boş olan bir yere geç otur dedi.Benim yanım boştu gelip yanıma oturdu .Tanışmak için elimi uzattim ve Hoşgeldin Adım Mira dedim
-o ise adını sormadım ki dedi .Allah'ım bu çocuk kendini ne sanıyor ki .Neyse sabır dile Mira sabır.Okul bitmişti Ege'yle eve gidiyorduk kolunu omzuma koyup başımı göğsüne koydum ve müzik dinleyerek eve geldik vedalaşarak eve gittim.Evde kimse yoktu .Tabiki gibi istelerdi.Annem doktordu ve büyük ihtimale nöbeti vardı bugün.Babamın ise dedemden kalma şirketimiz vardi.Yani baya zenginiz.Uykum gelmişti biraz uyusam birsey olmaz deyip gözlerimi kapattım...