1. BÖLÜM sabah 08:30

103 10 3
                                    

Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım hemen yanımdaki telefonu alıp baktım saat daha 07:40
Hemen kalktım banyoya gitim biraz erkendi ama olsun bugün alışveriş yapicaktim ev eşyası falan sonrada ev bakicaktim  ev bana çok büyüktü.

Ben istanbulda yaşıyordum ailem ise ankara'da üvey babam vardı annem ise öz annem üvey babam bize çok iyi bakıyodu kavga falan hiç etmiyorduk hergün bana 500 tl yoluyoz du öz babam gibiydi.

Hemen altıma siyah pantolon üstüme ise kapşonlu kazak giydim üstünede çeket saçımı ise doğal haline bıraktım saçlarım maviydi seviyordum böyle değişik saçları.

Ayakabilarimi giyip evden çıktım saate baktığımda ise saat 8:25 di otobüs 30 da geliyordu hemen hızlandım.

Otobüs durana yaklaşmıştım ama otobüs yoktu daha gelmemişti karşı yola baktimda bi adam gözünde gözlük elinde sopa vardı.

Görmüyordu ama karşıdan karşıya geçicek ama ışık kırmızı yanıyordu ve araba geliyordu hemen seslendim durması için.

"Hey beyfendi durun geçmeyin araba geliyor"biraz afalladı sonra geri çekildi.

Yeşil yanınca hemen karşıya geçtim otobüste gelmişti  ama en önemlisi bu beyfendiydi yanına gidip.

"İsterseniz sizi karşıya geciriyim"

"Size zahmet olmasin"

"Hayır ne zahmeti buyrun lütfen''
Diyip kolunu tutum ve karşıya geçirdim.

Otobüste kaçmıştı ve başka otobüs yoktu.

"Nereye gidiceksiniz"

"AWM ye kardeşim orda beni bekliyor da şuradan otobüse bincem "

"Otobüs durağı karşıda kaldı ve otobüs kaçtı bende oraya gidicem isterseniz beraber gidelim"

"Kusura bakmayın benim yüzümden "

"Ne kusuru lütfen beraber gidelim "
Başını saladi ve beraber yürümeye başladık.

Üstünde silah çeket içinde gomlek altında işte silah pantolon vardı saçları biraz dağınık tı yüzü çok güzeldi.

"Nerde oturuyorsunuz "

"Yüksel sokakta siz "

"Ben şuan çiçek sokakta oturuyorum ama tasinicam ev ariyorum"

"Aslında  bizim bi bina var bizim oturdum alt daire boş ve kiracı ariyorduk isterseniz bi bakın derim "

"Şuan ev eşyası bakmaya gidiyordum isterseniz  bugün akşam gelsem olurmu sizin için uygunsa tabi aileniz için de"

"Benim ailem yok ben kör olunca senlemi uğraşılmaz diyip gtiler kardeşim ile kalıyorum bugün  arkadaşında kaldı gitmeden de bi kaç kıyafet bıraktı şuan ne giydimi bilmiyorum bile "

"Üstündeki ler güzel kötü bişey giymemisiniz merak etmeyin özür dilerim  aileniz için bilmiyordum "

"Sorun yok "diyip gülümsedi

GÖZÜM OLSANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin