S01E01
Caroline Forbseová: Eleno, ach můj bože, jak se máš? Tak ráda tě vidím. ( na Bonnie) Jak je jí? Je v pohodě?
Elena Gilbertová: Caroline, já jsem tady.S01E01
pan Tanner: Kolik obětí si tato bitva vyžádala? Slečno Bennettová?
Bonnie Bennettová: Hodně? Nejsem si jistá. Hodně moc.S01E01
Damon Salvatore: (po Stefanově útoku) To bylo působivé. Dávám ti šest bodů. Styl veškerý žádný, ale příjemně si mě překvapil. Obzvlášť takový ten... (zašklebí se) ... obličej. Pěkné.
S01E01
Damon Salvatore: Díky Bohu. Devadesátá léta bych už nevydržel ani jeden den. A ten příšerný grunge vzhled? Neslušel ti. Zapamatuj si, Stefane, je důležité umět se vyhnout módním výstřelkům.
S01E01
pan Tanner: Pane Donovane. Chtěl byste využít tuto příležitost jak se vymanit ze škatulky prostého sportovce?
Matt: To je v pohodě, pane Tannere, mně to vyhovuje.S01E01
Damon: Kdy naposledy jsi snědl něco silnějšího než veverku?
S01E01
Stefan: Jsi v pohodě?
Elena: (nahlas si oddychne) Ty mě šmíruješ?
Stefan: Ne, já jen viděl jak jsi upadla.
Elena: Aha a zrovna ses náhodou poflakoval na hřbitově.
Stefan: Šel jsem na hrob, mám tady rodinu.S01E01
Caroline: Jmenuje se Stefan Salvatore. Bydlí u strýčka nahoře ve starém penzionu. Odmala tu v podstatě nebyl. Otec byl u armády, tak se hodně stěhovali. Je to Blíženec a oblíbená barva modrá.
Bonnie: To jsi zjistila za dnešek?
Caroline: Prosím tě, to jsem zjistila během velký přestávky. Svatbu plánujem na červen.S01E02
Jenna Summersová: Schůzka s Jeremyho třídním. Vlasy svázané nebo rozpuštěné?
Elena Gilbertová: Sexy letuška. Panička v domácnosti.
Jenna Summersová: Tak tedy svázat. Dneska jsi pěkně neomalená.S01E02
pan Tanner: A vy jste s rodinou spřízněná jak? Matčina malá sestřička?
Jenna Summersová: Mladší sestra.
pan Tanner: Jistě.S01E02
Bonnie Bennettová: Bavila jsem se s babčou a ona říkala, že kometa je znamení hrozící zkázy. Naposledy, když prolétala nad Mystic Falls, hodně lidí zemřelo. Tolik krve a takový masakr za sebou nechaly ložisko paranormálních aktivit.
Caroline Forbesová: Jo, a potom jsi babče nalila dalšího panáka a ona ti vykládala o ufounech.S01E02
Caroline Forbesová: Proč ta zdrženlivost? Tak už na něj konečně skoč! Vždyť je to lehké. Klukovi se líbí holka, holce líbí se kluk, sex.
Elena Gilbertová: Hlubokomyslné.S01E02
Vicki Donovanová: Tyler se o mě konečně zajímá.
Jeremy Gilbert: Přes něj by ses taky měla přenést. Viděla jsi pana Ustaraného? (Sklání se pod postel.) Tylere? Jsi tam? Ne.S01E02
(o Damonovi, pro ně neznámého kluka)
Caroline Forbesová: No, jako, klidně mi můžeš vyčarovat jméno a číslo toho kluka ze včerejška.
Bonnie Bennettová: Já ho neviděla, to ty. Proč jsi s ním nepromluvila?
Caroline Forbesová: Nevím, byla jsem opilá.