Arrow

43 0 0
                                    

S01E01 - Nový začátek

Tommy: Všiml sis, jak je tvoje sestra sexy? (Oliver se na něj naštvaně podíval.) Protože já ne!

S01E01 - Nový začátek

(Tommy a Oliver jsou na párty k Oliverovu návratu.)
Tommy: Dle mého hrubého odhadu jsi sex neměl už 1 839 dní. Jako tvůj parťák ti vřele doporučuju Carmen Golden.
Oliver: Která to je?
Tommy: Ta, která vypadá jako ta rajda ze Stmívání.
Oliver: Co je Stmívání?
Tommy: Buď rád, že to nevíš!

S01E01 - Nový začátek

Tommy: Tvůj pohřeb byl děsnej.
Oliver: Poštěstilo se ti?
Tommy: Jako rybě ve vodě. Byly tak smutné. A všechny objímaly.

S01E01 - Nový začátek

Adam Hunt: Přes hlavu měl kapuci, zelenou kapuci, a měl luk a šíp. (Detektivové se tváří nedůvěřivě.) Vy mi snad nevěříte? Ten šílenec dostal dva mé muže do nemocnice.
Quentin Lance: Za vaše svědecké prohlášení vám děkuji. Po tom Robinu Hoodovi vyhlásíme pátrání.

S01E01 - Nový začátek

Tommy: Tak co ti chybělo nejvíc, steaky v Palm, drinky ve Station, bezvýznamný sex?
Oliver: Laurel.
Tommy: Všichni jsou šťastní, že jsi na živu. Chceš vidět jedinou osobu, která není?a

S01E01 - Nový začátek

Laurel: (k Oliverovi o Sarah) Nemohla jsem být naštvaná, protože byla mrtvá. Nemohla jsem truchlit, protože jsem byla tak naštvaná. To se stane, když tvoje sestra zemře, zatímco to dělá s tvým přítelem.

S01E01 - Nový začátek

Oliver: Vím, že jsi to neměla lehké, když jsem byl pryč...
Thea: Pryč? Ne, umřel jsi.

S01E01 - Nový začátek

Laurel: (k Oliverovi o Sarah) Promiň, že jsem řekla, že jsi měl místo ní umřít ty. To jsem neměla.
Oliver: Pokud bych si s ní mohl vyměnit místo, udělal bych to.

S01E01 - Nový začátek

Oliver: Laurel, vždy si ve mě viděla jen to nejlepší a přesně to samé ve mně vidíš i teď, díváš se na mě a přemýšlíš, jestli mě ten ostrov nějak nezměnil, jestli ze mě neudělal lepšího člověka. Neudělal. Drž se ode mě dál. Jinak ti opět ublížím, ale tentokrát to bude horší.

S01E01 - Nový začátek

Quentin Lance: V budově Adama Hunta došlo k nehodě. Víte o tom něco?
Oliver: Kdo je Adam Hunt?
Quentin Lance: Milionář žijící z ostatních. Docela mě překvapuje, že nejste přátelé.
Oliver: Dlouho jsem byl mimo město.

S01E01 - Nový začátek

Tommy: To je ale náhoda, chtěl jsi svou párty přímo tady a Hunta hned vedle okradl ten samý člověk, který nás zachránil ve skladišti.
Oliver: Kdybych byl tebou, Tommy, tak jsem rád, že žiju.

S01E01 - Nový začátek

Laurel: Mezi mnou a Oliverem už nic není.
Tommy: A to jsem si myslel, že jediná věc stojící mezi tebou a Oliverem jsme my.
Laurel: Nás dva bych jak nás nepopisovala, Tommy.
Tommy: Tak jak bys nás nazvala?
Laurel: Chybou.
Tommy: To máme za sebou docela dost chyb. U tebe doma, u mě, pak zase u mě.

S01E01 - Nový začátek

Oliver: Říká, že mě ostrov změnil. Nemá tušení, jak moc. Na tom seznamu je spousta dalších jmen. Jména těch, kteří mému městu vládnou pomocí zastrašování a strachu. Každý z nich si bude přát, abych na tom ostrově zemřel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 03, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hlášky & Zajímavosti ze seriáluKde žijí příběhy. Začni objevovat