„Karen, si tu?" začula som Ruby kričať z recepcie.
Rýchlo som zo zásuvky v kuchyni vybrala niekoľko nožov a nachystala si ich čo najbližšie. Určite musela vidieť mŕtveho Nicholasa.
„Som v kuchyni," povedala som.
Ruby vošla dnu.
„Nolah je už mŕtvy?" opýtala som sa jej.
Chvíľku sa na mňa pozerala, akoby zvažovala, či má alebo nemá ukázať svoju pravú tvár a potom sa zasmiala.
„Myslela som, že sa ťa zbavím rýchlo. Ležala si taká spitá vedľa neho na posteli. Vôbec si sa nezobudila, keď som ťa oblievala jeho krvou. Som taká rada, že si takisto prišla na túto párty. Uľahčila si mi prácu. Najprv som sa bála toho, čo sa stalo, ale potom mi došlo, že to v konečnom dôsledku bude pre mňa iba plus."
Nevenovala som pozornosť jej rečiam, sledovala som každý jej pohyb a snažila sa odhadnúť, ako asi zaútočí. Skrývala nôž? A ako vlastne zabila Ellu a Nolana? Ella umrela v spánku.
Ruby sa znova zasmiala a vytiahla z vrecka vystreľovaciu injekčnú striekačku. Stačí ju iba zapichnúť a ona ihneď vystrekne svoj obsah do tela. Takže použila nejaké drogy, alebo jed, alebo čo to vlastne bolo. Ak sa ma dotkne tou ihlou, skončila som.
Mala som iba jednu výhodu – Ruby nemala moment prekvapenia. Nemohla jednoducho ku mne priskočiť a zabiť ma, pretože som to čakala. Vedela som, že to ona je vrahyňa.
Vedela som dokonca aj prečo to urobila.
Ten telefonát na recepcii bol jasný.
Karen, dávame ti šancu zmeniť záver hry. Tu a teraz sa musíš rozhodnúť, či sa chceš stať novým vlkom. Ak budeš súhlasiť, budeš novým lovcom a všetci ostatní budú obete. No ako vlk musíš zostať posledná nažive. Ak zomrieš, prehrala si.
Ak vyhráš, splníme ti akékoľvek želanie, čo budeš chcieť. Pokiaľ je splniteľné, samozrejme. Je jedno, či budeš chcieť obrovské množstvo peňazí, alebo budeš chcieť niekoho odstrániť, niekomu pomôcť. Je to na tebe.
Tak nám povedz, Karen. Chceš sa stať vlkom, alebo nie?
„Áno."
„Po celý čas som sa chcela vydávať za tvoju priateľku Miu, preto som ju zabila medzi prvými. No nečakala som, že sa vy dve poznáte a že ty ukradnej jej vlastnú identitu mačky, aby si si zachránila vlastný krk. Musela som potom zabiť ešte ďalšiu ženu, aby som mohla tvrdiť, že mám inú masku."
„Ellu. Nikdy to nepovedala, ale ona bola motýľ."
„Preto som ju uspala, aby to nikomu nestihla vytárať."
Teraz bola moja šanca. Ruby si možno myslí, že sa budem brániť, no nečaká, že ja som tá, ktorá má útočiť. Možno si myslí, že sa budem iba krčiť v kúte, kým neskončím rovnako ako ostatní.
Schmatla som prázdny drevený stojan na nože a hodila ho po nej. Kus lešteného dreva letel priamo na ňu a ona sa mu vyhla. Vtedy som vyrazila vpred.
Natiahla sa rukou v ktorej držala striekačku, no ja som jej ju schmatla a vydvihla nahor. Vo voľnej ruke som mala kuchynský nôž.
Ruby uskočila, aby sa vyhla švihu mojej čepele a ohla nohu, aby mi mohla uštedriť kopanec. Postavila sa tak iba na jednu nohu a preniesla na ňu rovnováhu.
Nečakala som.
Kopla som jej do jedinej stabilnej nohy a ona sa zatackala. Ustúpila o niekoľko krokov vzad, aby nadobudla stratenú rovnováhu a vrazila chrbtom do steny. Na moment zabudla nato, že drží v ruke striekačku a tlak v mojej ruke povolil.
Zápästím som jej treskla o stenu za mojou hlavou.
Bola naozaj slabá, zato nás musela všetkých opiť a nadrogovať, aby nás zvládla. Ako sa jej podarilo zabiť toľko ľudí, to bude pre mňa snáď najväčšou záhadou až do konca života.
Oškrela som jej hánky, na stene zostali krvavé stopy. Poslednýkrát som jej znova vrazila rukou do steny a ona zakvílila. Po prstoch mi stekala jej krv z dochrámanej dlane. Pustila striekačku a tá dopadla na zem k mojim nohám.
Než stihla čokoľvek urobiť, dupla som na ňu.
Sklo sa rozletelo na tucty drobných čriepkov, látka z nej sa roztekala po podlahe.
„Nemôžeš ma zabiť," povedala mi. „Nedovolím, aby som prehrala. Nie pred koncom."
Skočila dole k zemi, ostala visieť v mojej ruke. Stiahla ma svojou váhou nadol. Nôž sa mi šmykol po dlaždiciach v kuchyni a vykrútil mi zápästie. Pustila som ho a on odletel. Rovnako tak aj ju.
Ruby vyskočila na nohy a rozbehla sa k pultu. V tom zmätku zabudla nato, že som po nej hodila prázdny stojan a všetky nože som poskrývala v mojej blízkosti. Plánovala som s ňou bojovať v tom rohu.
Zazrela čepeľ schovanú pod mikrovlnkou, no tá chvíľka zaváhania bola presne tým, čo som potrebovala.
Vyskočila som na nohy a schmatla nôž zo zeme. Vyrazila som vpred.
Natiahla sa po nôž a zvrtla sa, pripravená mieriť na môj krk.
Vtedy moja čepeľ preletela popri jej ruke a zabodla sa do hrude. Ako aj predtým, i teraz sa na sekundu zasekla pri hrudnom koši, no ja som ju skrútila a zaborila dnu až po rukoväť.
Sklonila som hlavu a pritvorila oči, jej čepeľ bola nebezpečne blízko mojej tváre. Na líci som zacítila páliacu bolesť a potom som začula, ako jej nôž zacvendžal na zemi.
Zviezla sa po pulte na zem a snažila sa vytiahnuť nôž zo svojho tela. Ja som naopak zdvihla ten jej, ktorý teraz zakrvavený ležal dole a zovrela ho v dlani.
Pozerala sa na mňa s nenávisťou v očiach. Prehrala. Než bolo jej želanie akékoľvek, nikdy nebude splnené.
„Toto je za Miu," povedala som a bodla ju aj druhým nožom.
Jej výkrik sa zmenil na akési krvavé zabublanie. Nečakala som, kým zomrie, vytrhla som nôž z jej tela von a otočila sa k dverám.
Nažive zostával ešte jeden človek.
YOU ARE READING
Biely králik
HorrorZnudená stereotypom a prácou odíde Karen spolu s niekoľkými cudzími ľuďmi na samotu, aby sa stala súčasťou bizarnej párty, ktorá jej má priniesť dlho očakávané vzrušenie. Namiesto neho sa jej však do krvi vyplaví poriadna dávka adrenalínu, keď sa na...