《Chapter 6》

1 0 0
                                    

-Ei bine? Spune Jade, iar eu oftez din nou. Astept... .Adauga aceasta.

-Nu ma simt prea bine... .Raspund uitandu-ma in jos,iar ea ofta exasperata.

-De ce? Ti s-a intamplat ceva? Incerca aceasta din nou dar fara niciun efect. Stii ca poti sa imi spui totul. Zice si mai incerca o data.

-Te rog,Jade. Termina,nu ma simt bine! Spun nervoasa si imi eliberez mana.

-De ce te comporti asa? Te-am intrebat daca ai patit ceva. Fie,voiam doar sa ma asigur ca esti okay. Spuse Jade suparata si pleca.

Am plecat si eu fara a ii mai raspunde,dar cand ies dau nas in nas cu Kai.

-Um...Hey Kate,s-a intamplat ceva? Unde pleci? Intreba acesta punandu-mi mana pe umar,eu doar imi dau ochii peste cap,oftez si ii dau mana la o parte.

-Kai...acasa. Ii spun lasand capul in jos si apoi ma indrept spre masina mea dar acesta ma urmeaza.

-Ce s-a intamplat? Am vazut-o pe Jade suparata.Spuse serios.

-Kai,nu e nimic. Sunt putin suparata. Ii raspund si il privesc apoi imi scutur capul si intru in masina.

-Asculta....Kate,daca ai nevoie de ceva..spune-mi. Daca nu te simti bine,spune-mi. Daca te pot ajuta cu ceva,spune-mi. Doar spune-mi. Zise acesta iar eu zambesc putin.

-Nu stiu cum faci asta. Ii spun,iar acesta zambeste. Imi pornesc motorul si imi verific telefonul,un mesaj nou de la Claud...

-Hey,ma gandeam...poate ai vrea sa luam micul-de-jun maine? Intreba zambind si frecandu-si ceafa. Am chicotit usor si l-am privit in ochi.

- Mi-ar placea. Ii raspund scurt apoi ii fac cu mana si pornesc la drum.

{| Stiu la ce va ganditi,si nu. Kai nu ma place. Suntem doar amici si a vrut sa ma inveseleasca,stii...e genul de om care este mereu acolo cand ai nevoie de el. |}

Ajung acasa in cateva minute si imi parchez masina,si intru in casa unde il vad pe Claud dormind pe canapea.

-Banuiesc ca a avut o zi lunga,trebuie sa fie foarte obosit dupa ce a facut atatea rapoarte.... .Spun in soapta si urc pe scari indreptandu-ma spre camera mea.

Intru si imi verific laptop-ul fiind sigura ca aveam un mail de la Jeff. Si ghici ce. Chiar asa era.

Bran,scuze pentru...chestia asta. Si apropo,rezultatele de la laborator sunt gata. Recipientele sunt de seva unei plante. Suna ciudat,stiu. Dar asa este.

Ashley a zis ca se numeste 'Crucea Pamantului' -nume ciudat daca ma intrebi pe mine- dar,fii atenta la ce a spus.

'Secreția ei conține substanțe chimice, care în contact cu pielea umană, provoacă formarea de vezicule. Dacă seva intră în contact cu ochii poate provoca orbirea temporară sau permanentă.'

Nu si-a putut da seama daca victimele noastre au fost orbite temporar sau definitiv. Dar,a spus ca depinde si de cantitate.
                   -Jeffrey

-Seva unei plante? Numai inteleg nimic...de unde a facut rost de asta? De ce asta cand sunt atatea alte substante care pot orbi... .Spun cu voce tare si ma ridic

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In Love With a CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum