-Nu fi prostut. Zic zambind. Normal ca...defapt,lasa...nu vreau sa mai deschid subiectul asta... .Ii spun uitandu-ma in jos la podeaua plina de sange, pierandu-mi zambetul.
-Um...Bran,scuza-ma,nu am vrut sa te fac sa te simti prost sau sa iti amintesc acele momente oribile. Spuse acesta apropiindu-se de mine si punandu-mi mana pe umar.
-Jeff,lasa-ma. Hai sa plecam de aici. Raspund rece si scuturandu-ma astfel acesta isi lua mana de pe umarul meu si pleca privirea.
-Okay. Zise stramband din nas inca uitandu-se in jos,eu imi ridic capul si ies pe usa,indreptandu-ma spre masina.
-Hey,asteapta-ma! Striga el si incepu sa alerge dupa mine.
Ma urc in masina si pornesc motorul,ajunge si el si se urca,demarez din loc si ma indrept spre departament. In cateva minute ajungem,cobor si ma duc spre biroul sefei.
-Ai aflat ceva nou despre acest criminal? Intreaba sefa mea imediat cum deschid usa.
-Nu. Raspund sec si intru in incapere apropiindu-ma de biroul acesteia.
-Atunci? S-a intamplat ceva? Ai de raportat ceva? Intreaba aceasta impreunandu-si mainile si uitandu-se putin confuza la mine. Ia loc, te rog. Adauga aceasta,zambindu-mi.
-Vreau liber astazi. Zic serioasa uitandu-ma la ea fara sa ma asez,iar aceasta facu ochii mari si tresari pe loc.
-Poftim?! Brandon! Este imposibil asa ceva! Am nevoie sa afli cat mai multe despre acest criminal in serie. Nu iti pot da liber. Zice aceasta serioasa si ridicandu-se in picioare.
-Nu am aflat nimic. Mai multe poti afla de la autopsie,nu stiu ce mai vrei de la mine. Toate cadavrele sunt la fel,doar doua au ochii scosi din cele trei. Fiecare a avut cate o codita indesata pe gat,fiecare era machiata,coafata si vopsita la fel. Pana si hainele erau aceleasi doar ca difera culoarea. Ii spun iar aceasta se aseaza pe scaunul sau din piele neagra si da din cap.
-Bun,nimic altceva? Chiar daca sunt detalii mici ne pot ajuta. Raspunde privindu-ma in ochii.
-Una dintre victime trecea printr-o depresie. Si defapt...criminalul s-a jucat cu ele inainte sa le ucida. Ii place sa le chinuie si apoi sa le omoare,ah da, si toate au fost orbite. Adaug,facandu-mi sefa sa ma priveasca foarte interesata.
-Substanta sau? Intreaba aceasta privindu-ma foarte insistent,stramb din nas si ma uit la ea serioasa.
-Substanta. Raspund sec iar aceasta se ridica din nou si se apropie de mine.
-Ai gasit recipiente? Ma intreba aceasta din nou,incoltindu-ma ca un lup flamand,continuand sa ma priveasca foarte insistent. Nu stiu cum face dar mereu obtine ce vrea,indiferent de cine esti.
-Da. Raspund inghitind in sec,aceasta zambind satisfacuta.
-Unde sunt aceste recipiente? Intreaba ea din nou continuand sa zambeasca si sa se invarta in jurul meu,stramb din nas si o privesc ciudat.
-Laborator,trebuie sa afle ce fel de substante se afla in ele. Ii zic serioasa dar schitand o grimasa,iar ea stramba din nas.
-Hmph. Bine...poti sa iti iei liber azi. Doar azi. Raspunde serioasa si mergand inapoi la biroul sau,asezandu-se si se uita la mine zambindu-mi malitios.
Nu spun nimic si ies din oficiul acesteia putin perplexa,nu puteam sa inteleg de ce a facut asta.
{|Nu ne-am inteles niciodata si nu a dat in viata ei nimanui liber,plus ca...ma privea intr-un fel ciudat,nu inteleg ce este cu privirea aia ciudata.|}
Ma indrept spre masina si in drumul meu spre iesire dau de Jade.
-Unde te duci? Intreba aceasta confuza si putin ingrijorata.
-Acasa. Raspund prompt si imi continui drumul fara ca macar sa ma uit la ea.
-Poftim?! Ti-a dat Lucy liber? Intreba ea din nou,dar sunand foarte surprinsa.
{| Adica asa este,nu o invinuiesc. Cred ca defapt oricine ar fi surprins sa auda ca Lucy a dat liber cuiva, mai mult ar prefera sa creada in extraterestri sau ar parea mult mai putin surprinsi daca Andy ar fi cantaret -serios acum,tipul ala e varza la cantat. Dar tot ar fi mai putin surprinsi. |}
Nu ii raspund nimic si ies pe usa dar aceasta ma prinde de incheietura,astfel facandu-ma sa ma opresc.
-Kate! Stai! Ti s-a intamplat ceva? Intreba dupa care ma intorc cu fata catre ea si ma uit fix in ochii ei,ii puteam simti ingrijorarea si nelinistea.
Oftez si ma uit in jos dar aceasta nu isi lua ochii de pe mine,acum fixand o privire serioasa.
-Nu s-a intamplat nimic. Spun si ma uit la ea dar aceasta ma privi cu o fata care spunea: mhm,cu mine nu merge asa. Ok,ok. Raspund si oftez iar aceasta imi facu semn sa continui.
CITEȘTI
In Love With a Criminal
Детективи / ТрилерLasand in urma trecutul sau dureros,detectivul Brandon decide sa isi reinceapa viata amoroasa. Cu greu aceasta isi gaseste "barbatul perfect" care nu ia ascuns niciodata nimic. Rezumat: Intr-o zi de lucru Brandon are de a face cu multiple cri...