Smackdown

42 3 2
                                    

Veeeee sonunda yaz tatili.Bu mutluluk kelimelere sığmaz,anlatamam.Okulu sevmeyen bir öğrenciye yaz tatilinin geldiğini söyleyin ve ne tepki verdiğine bakın.Emin olun buna inanamayacaksınız.Bu kişi ben oluyorum sanırsam.Hatta düşündüm de bunun hakkında bir belgesel çekebiliriz.Tamam hayalleri bıraktım.Gerçek hayata dönelim lütfen.Ben Elasu Isabel Mahperi.İsmimin neden böyle olduğunu soranlar ne yazık ki çok fazla oldu.Annem İngiliz babam Türk.Bu nedenle iki ismim var.Evet soyismim'de Mahperi.Babam ve Annem evlendiğinden beri hep bu konuyu düşünmüşler.Bir çocuğumuz olsa ismini ne koyardık?Annem İngiliz ama Üniversite biter bitmez buraya gelmiş ve burada tek başına yaşamaya başlamış.Tabi buraya gelmesinin bir amacı varmış.Annem buraya Master yapmak için gelmiş.O zamanlar da babam da aynı üniversitede farklı bir bölümde Master yapıyormuş.Annem ve babam birbirini sürekli kanpüs'de görmüş ve bakışmışlar.Bir gün babam bütün cesaretini toplayıp annemle konuşmaya gitmiş ve orada tanışmışlar.Annem ve babam hala o gündem bugüne birbirlerine ilk günki sevgiye bakıyorlar.Nerede kalmıştık evet isim meselesi.Annem Isabella ,Babam Ela,Ablam de su koymak istemiş.Evet çok tuhaf her kafadan bir ses.Ve ortak yolu bulmaya çalışmışlar ama bulamamışlar.Ela ve su'yu birleşik yapmışlar ve Elasu Isabella olmuş.Bu vesileyle de herkesin dediği olmuş.Bir ablam var biraz uyuz ama çok seviyorum.Biz iki kardeşiz.Ablamı da tanıştırıyım ismi Pamira evet ben ismini çok seviyorum benim gibi yaz yaz bitmeyen ismi Yok en azından neyse....Eveeet karneyi aldık geldi bize sadece karne.Ne takdir ne teşekkür ne de Onur belgesi var.Bugün evde smackdown olacak gibi gözüküyor.O zaman bana bol şans.Eve girdiğim an çantamı yere fırlattım.Moralim gerçekten sıfırdı.o kadar uğraş verdiğim koca bir yılın sonunda elde var sıfır.Bu hocayla dönemi kavga yapmadan bitirdiğime dua ediyorum.Uyuz şey ne olacak bir 2 puan versen.Öteki dünyada alırım hesabımı.Unuturum sanma yani.Neyse zaten seneye bu okulda olmayacağım ailem durumunuz olduğu için ve artık birşeyler yapma vaktinin geldiğini düşündükleri için beni özel okula verecekler.Aslında birazcık da olsun üzülüyorum bu okuldan gittiğim için.Arkadaşlarımı ve bazı öğretmenlerimi gerçekten çok özleyeceğim.Dönem ortalamam 83 ama Almanca öğretmenim projemi geç getirdiğim için bana 40 verdi.Ve bu nedenle Almanca ortalamam 49'a düştü.Evet Almancadan kaldım bu ortalamayla.2puan daha verseydi hem geçiyordum hem de takdir alıyordum.Siz bunun nasıl bir duygu olduğunu bilir misiniz?Ailemin daha haberi Yok ve karneyi görünce ne tepki vereceklerini az çok düşünüyorum.Çantamı attığım gibi banyoya girdim ve duş aldım.Rahatlamam lazımdı.Çıkınca karnımdan garip sesler gelmeye başladı.Baya baya acıkmıştım ben.Acilen yemek yemem gerekiyordu.üstümü giyindim saçlarımı taradım Ve mutfağa geçtim.Acaba ne yapsaydım.Canım birşey istemiyordu aslında.Sonra düşündüm Ve bir big king menü söyleseydim fena olmazdı.Hemen burger king'i arayıp sipariş ettim.Ve çok geçmeden geldi.Mideye indirdim o.Hemen sonra uykum geldi ve yattım.
.............................................................................
Rüyamda beyaz atlı prensimi görüyordum.Çok yakışıklıydı.Analar neler doğuruyor beeeeee.Yanımda en yakın arkadaşım Henna da vardı.O sırada yakışıklı beyaz atlı prensim bana doğru geliyordu.Henna'ya "gerçek değil di mi bu?cimcikle beni"dedim.Ve cimcikledi canım yandı,gözelerimi açtım.Ablam karşımda dikilmiş beni cimcikliyordu.
-Ne yapıyorsun be sen?
-Cimcikliyorum
-İşte bende onu soruyorum.Nedeeeen?
-Sen dedin
-Öyle birşey demedim
-Dedin,cimcikle beni diye sayıklıyordun
-Rüyamın içine ettin teşekkürler,şimdi odamdan çıkabilirsin
-İyi be,annemgil geldi aşağıda seni bekliyorlar karneni de al gel
Allah'ım ne suç işledim de bu cadaloz benim ablam????Dur bir dakika annemgil geldi karneni al Ve aşağı gel mi dedi o.Yok canım ben almıyım.Ben böyle mutluydum yaaa.Beni alabilirsiniz ama ruhumu aslaaa.Kalkmak zorundaydım.Kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp,karnemi alıp aşağıya indim.Annem ve babam aynı koltukta oturuyorlardı.Annem telefonu'na bakıyordu,babam da elinde tabletle büyük ihtimal gelen e postalarına bakıyordu.Cadaloz ablam nerde benim ya?Aşağıya indiğimi ilk babam fark etti.Hemen karnemi arkaya sakladım.
-Günaydın kızım uyanabildin mi?
Yok baba uyanamadım ben uyurgezerim şu anda da uyuyorum
-hıhıı
-Gel otur karşımıza
Ahaaa şimdi bittik
-Bi ablama bakıp gelicem
-Okey bekliyoruz seni tatlım dedi annem de
Hemen çatı katına çıktım.Ablamı orada görünce hızlandım.O da beni görünce diğer merdivenlerden inmeye başladı Ve 2.kata gitti.Arkasından bende indim.
-gel buraya
-yooo
-annemgil seni aşagıda bekliyor diyodun yalancı
(Güldü)
-gülmeyi kes
-erken hesaplaşın istedim
-gel buraya
-hayııır
Kaçtı Ve yakalamak yerine
-Bir gün hesaplaşma zamanı gelicek o zaman bütün kirli çamaşırlarını dökücem
-yav he
Aşagıya indim.Karneyi babama verdim.Babam bana baktı.Sonra ayağa kalktı.Bana doğru geliyordu.Ne oluyor be?
-Kalk ayağa Elasu dedi
Kalktım.
Gel buraya dedi ve bir round başladı.Gözüme bir yumruğu yememle yere yığılmam bir olmuştu.Kalktım bir de karnıma yumruğu yiyince artık kalkma isteğim de gitti.Sonra gözlerimi açtım.Smackdown bitti.Annem;
-Günaydın tatlım

Bir Haziran AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin