1. den školy

25 0 0
                                    

Crrr..Crrr.. Ten hrozný zvuk budíku, po 2 měsících, každé ráno.to zas budu muset poslouchat, teda kromě víkendů. A pořád to samé, vybírat co na sebe, nasnídat se, ranní hygiena a do školy. Naštěstí do školy budu chodit už jenom jeden rok, pak odletim do Ameriky. Vždycky to byl můj sen. Bydlet v Americe, pracovat tam.
No nic už bych opravdu měla vstát....
První den posledního ročníku na škole. Už se mi i stýská po mých spolužácich. Celé 2 měsíce sem je neviděla. No i když ne všichni. Treba takový Coran. Je to jeden z těch, do kterých jsem byla zamilovaná a dopadlo to špatně. Chodili jsme spolu 2 měsíce, pak mě podvedl s Chloe. Je to taková ta "královna třídy". Tyhle dva vůbec vidět nepotřebuju.
Před školou na mě čeká Sandy. Je to moje nejlepší kámoška, chodi taky se mnou do tridy, ale v létě byla v Americe, takže jsem ji vůbec neviděla.
Ahoooj. Výkřikne na mě Sandy, hned jak mě spatří. Ahoj, tak moc si mi chyběla. Ty mně taky. A hned mi začne vyprávět její úžasné příběhy z Ameriky. Ja už se tak nemůžu dočkat, až budu moct ja Sandy vyprávět mé zážitky.
Vešly sme do třídy a koho to zrovna neuvidím: Coran. Tak dobrou náladu jsem měla. Ale co, nenechám si ji hned zkazit nějakým debilem. Se Sandy si sedneme do zadní lavice, jako každý rok. A čekáme než přijde učitel s těma jeho typickýma kecama, kterýma nás přivítá.
Po škole jsme se se Sandy a Alie, naše spolužačka, domluvily, že si zajdeme do pizzerie kousek od školy. Dělají tam opravdu výbornou pizzu. A potom si zajdem do kina, tam jsem nebyla celé léto.
Domů jsem přišla asi kolem desáté. Byla jsem tak utahaná, že jsem si lehla do postele a hned jsem usla.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The part of my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat