Ano ... Už z podle názvu jsem nakreslila vymyšlené OC. ALE .... ALE to OC není oficiální nebo spíš ... Ho nebudu používat ... Prostě to je do soutěže (která mě mimochodem docela dost nadchla a bavila). Soutěž pořádá Azarinka21 a bylo asi tak 15 CM a já jsem si měla jednu vybrat a na tu nakreslit poníka + k němu dát informace.
Takže .... Jdeme na to!
Jméno: Limet Pencil [Lájmet Pencl]
Přezdívky: Li [láj], Limetka (tu nenávidí)
Věk: 31
Pohlaví: kluk
Bydlí v: MLP Manhattan
Povolání: Uznávaný návrhář a designér
Povaha: Je velice pracovitý a moc kamarádů nemá. Taky je teď "sám" ... Prostě nemá holku a těžko se mu nějaká schání. Jinak je ale milý a lehce stydlivý, nikdy neřve ani nezvyšuje hlas ... Pokud vůbec mluví. Neustále se usmívá. I když na tom třeba není nejlíp. Pořád nosí tužku ve vlasech, co kdyby se někdy hodila??
Cutie Mark: TužkaA vy už určitě čekáte na jeho podobu ...
Předem vás upozorňuji, že asi ... Asi určitě není podle vašich představ ...
Ale mě přijde dobrý ...
Nechci to moc protahovat a tak tady, mezi těma větama, dělám tak malé mezery ....
Takže ...
3 ....
2 .....
1 ...
....
Tadá ... No ... Jo, má růžovou hřívu a je to kluk ......... Nooooooooo, to je jedno. Takže, na jeho očích je poznat, že toho moc nenaspí, protože pracuje. Baví ho to a nikdo ho od toho nedokáže odtáhnout -> důvod proč nemá holku. Nikdy nechtěl rodinu, ale společnici by uvítal 😏😏 ...
Ale tento poník je jen jednorázovka, takže tak ... Jinak, kdyby ho někdo chtěl, tak asi nebudu schopná vám ho dát ... Přirostl mi k srdci 😄😄😅 (stejně by ho asi nikdo nechtěl, takže pro mě +)
No, tak snad to do té soutěže stačí a ano!! Po dlouhé době normální kapitola!! 😇😇
Takže ... Ode mě to bude vše, s vámi se loučí
Vaše Darky^^
ČTEŠ
Obrázky
RandomTakže tady budu dávat obrázky, které jsem nakreslila (překvapivě). Třeba obrázky do soutěží requesty a podobně. Kreslím především poníky, ale může tu být i něco jiného tak doufám, že se bude líbit. #Darky