Mno ... Jsou tu první odpovědi na Ask. Samozřejmě se můžete i nadále ptát v předchozí kapitole a jdeme na to!
@DarkyBalanceAngel (Prosím, označíte jí někdo? Mě vždy spadne Wattpad 😧)
1. Oblíbená barva?
Černá, bílá, stříbrná, zelená a krvavě červená 😆😆2. Oblíbené jídlo?
Hmm ... Asi Sushi🍣😍3) Co tě přivedlo na Wattpad?
Moje "Sis", která mi tu ukázala knížku a já se hned zamilovala ❤1. Které anime je tvoje oblíbené?
Mám jich víc, ale nejvíc asi Bleach, RWBY a Black Butler2. Co tě přivedlo k poníkům?
Tak za to poděkujte PaintSwirl , protože to ona mi ukázala jejich krásu 😘😆😆😆😆3. Kolik už máš Wattpad?
Předpokládám, že myslíš, jak dlouho ... No ... Jestli je správný ten údaj u mého popisu, tak by to měl být rok a půl, přesně 🙌4. Oblíbené zvíře?
Tak to je lehké - pes, vlk a liška5. Který žánr knih máš nejraději?
Fantasy ... To je asi vše ... 😅6. Věříš na duchy?
Podle zkušeností - Ano7. Jaký je tvůj nejretardovanější den?
Každý, kdy jsem s PaintSwirl nebo LoonLi nebo ještě s jednou kamarádkou 😆😆8. Máš ráda horory? A jaké?
Miluju horory a to víc ty, které spíš napínají atmosféru a nenávidím krváky. (Doporučuju V zajetí démonů, V zajetí démonů 2, Annabelle 2, Zhasni a zemřeš)9. Vzala by jsi můj koláček? :3
Jo! A už jenom proto, že by byla sranda! 😂😂😂😂10. Znáš Vokaloidy?
Ano znám, ale moc se v nich nevyznám 😄😄😄11. Máš ráda školu?
Ne, jsem na střední. Máme 38 vyučovacích hodin týdně, hodně testů a zkoušení a málo spánku ... Ale jinak všechno ok 🙌12. Chceš sůšu?
JO! Sůša se neodmítá ... NIKDY!! 😈1. Jak dlouho už kreslíš?
No, poníky kreslím tak čtyři roky jinak celkově už kreslím od malička 😇2. Co kreslíš/maluješ nejraději?
Něco, co neexistuje, takže poníky draky, různá monstra a tak3. Jaké je tvé oblíbené anime?
Bleach, RWBY, Black Butler4. Čteš mangy?
Jo a poslední dobou poměrně dost 😄@Cute_lama23 (Taky jí prosím označte 😫)
1. Sleduješ YouTube? Jestli ano, koho nejčastěji?
Jo, na YouTube trávím život a nejčastěji ... Baxe, Kovyho a Martina z kanálu jmenuju se Martin a taky Draw with Jazza nebo Akidierest, ale ty už nejsou z Cz/SK scény1. Jaká je inspirace na Darky?
Nooo ... To je trošku složitější, ale:
Moje oblíbené barvy + moje oblíbená povaha + něco temného a zároveň světlého = Darkyne Light - Darky 😄2. Máš instagram? Popř. Dáváš na něj něco?
Ano, instagram mám a mám tam tři příspěvky. Kdyby ste chtěli, tak bych mohla začít dávat obrázky i tam, ale ... Tak jako ... Klidně (váš názor pište do komentářů 😘)1. Oblíbené anime?
Bleach, RWBY, Black butler2. Oblíbený žánr anime?
Fantasy, lehce sci-fi, ale jenom to, které je i zároveň fantasy atd.3. Oblíbená anime postava?
Tak Sebastian Michaelis, Ciel Phantomhive, Ruby, Ichigo Kurosaki4. Jaké anime nejvíc doporučuješ?
Haha ... Bleach, SAO, RWBY, Black butler, Hellsing, Absolute duo, Devil is a part-timer ... Mám pokračovat?? 🙌5. Myslíš, že ti můžu doporučit anime?
Určitě! A to je pro všechny, pokud se vám líbí anime, tak mi ho klidně doporučte. Já vám buď napíšu, že beru nebo že ne a nebo že už jsem to viděla, ale budu ráda za nové anime 😄6. Kdy jsi začala sledovat anime?
Asi tak před čtyřma rokama 😘7. Tvé první anime?
Asi to nikoho nepřekvapí, ale ... Bleach 😍😍 ... 😂😂😂😂😂😂1. Tvůj nejoblíbenější youtuber (pokud sleduješ YouTube)?
Tak to bude asi Kovy ... Jo 😘2. Z čeho máš strach/fobii?
Z výšek, z hmyzu, z plazů, trochu z lidí, ze ztráty někoho blízkého, z tmy, z panenek, z doktorského náčiní ... Asi vše ... 🙌3. Pro co máš největší slabost?
Pro Cupcakes, kamarády, rodinu a asi fakt úplně nejvíc pro mého chlupatého kocoura 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ...4. Nejoblíbenější příběh na Wattpadu?
Tak jo, hele, radši si to nečtěte, protože to je Yaoi (klukxkluk), ale knížka se jmenuje Tanec ve tmě a potom ještě Den temnoty 😘 x3333A to bude asi všechno? Čekám na další otázky a těším se na vás příště!
Vaše Darky^^
ČTEŠ
Obrázky
RandomTakže tady budu dávat obrázky, které jsem nakreslila (překvapivě). Třeba obrázky do soutěží requesty a podobně. Kreslím především poníky, ale může tu být i něco jiného tak doufám, že se bude líbit. #Darky