Part 1

132 6 0
                                    

Sejong : selamat pagi Tuan

Mark : Pagi jugak , haa cepat sediakan makanan . Aku dah lapar

Sejong : nah tuan makanan * hidangkan makanan untuk mark *

Mark : Atuk aku mana ? dia tak sarapan sekali dengan aku ke ?

Sejong : Tuan besar dah sarapan awal pagi lagi .  Dia kata dia nak pegi busan .  Ada hal nak diuruskan katanyaa .

Mark  : Owh , okey .

Mark terus menyuap makanan  kedalam mulutnya . Mark makan  dengan senyap . Sungguhpun makanan  itu sedap , dia hanya akan mengangukkan kepalanya .
Tiba2 mark bersuara .

Mark : sedap masakan kau harini .

Mark dengan selamba memuji masakan sejong . Sejong berasa gembira kerana masakannya dipuji oleh tuannya yang ego itu .

Sejong : te ....Terima kasih tuan . * sejong menundukkan kepalanyaa *

+ dipejabat mark +

P.A : selamat pagi tuan . Harini tuan ada mesyuarat dengan  tranding compony , lepastu tuan ada mesyuarat dengan kakitangan bangunan baru dekat hujung seoul tu . Haaa lagi satu , Datuk tuan ada meninggalkan pesan sebelum dia bertolak ke busan  tadi .  Dia suruh tuan jagakan sejong . Dia akan  berada di busan selama 3hari .

Panjang lebar P.A si mark membebel .

Mark : Okey , tapi awak tau tak kenapa datuk saya pergi busan tu lama2 ? kita bukan ada bisnes pon kat busan tu .

P.A : entahlah , saya pon taktau . dia tak cakap apa2 pulak .

Mark : okey takpe lah . Awak boleh keluar . Nanti kalau  ada apa2 saya panggil awak .

P.A mark pon keluar dari pejabat mark . Setelah P.Anya keluar . Dia pon menyambung kerjanya .

Setelah selesai kerjanya . Mark pon pulang ke rumah . Sewaktu mark tiba di rumah , Mark terkejut apabila melihat sejong hanya memakai seluar pendek dan singlet .

Mark :  sejongg !

Sejong : Oh tuan dah balik ? kenapa tuan  ? * sejong mengelabah *

Sejong malu kerana mark melihat tubuhnya . Tiba2 mark mendekatkan dirinya dengan sejong .

Mark : Cantik kau harini .

Mark mencium leher sejong .

Sejong  : tuan , apa tuan buat ni ? * sejong menolak mark *

Mark : shuttttt ! dok diam2 * meletakkan tangannya di mulut sejong *

Tiba2 chuppp ! mark mencium sejong . Mark memeluk erat pinggangnya .

sejong  : hmm , tuan jangan macamni  *  sejong cuba menolak mark  tetapi tak berdaya *

Mereka berkucupan . Tiba2 mark memegang dada sejong .Terbuntang mata sejong dek perbuatan mark itu . Sejong cuba menghalang mark lagi tetapi mark tidak menghiraukan dan  meneruskan aktivinya .  Mark meramas dada sejong dengan kasar .

Dengan ganasnya , mark mengoyakkan singlet sejong .  Kelihatan bra sejong berwarna biru laut itu . Mark tidak tahan dan mengangkat sejong kebiliknya .

dibiliknya mark membuka seluar sejong . mark jadi tak keruan apabila melihat sejong hanya memakai pakaian  dalam .

Mark membuka seluar dan bajunya . Di sebalik boxernya , junior mark sedang menunggu untuk meneroka gua yang sempit itu .

Sejong : tuann , jangan macamni dengan saya please .

mark : aku bukan nak buat apa2 . Aku nak bagi nikmat untuk kita berdua je . Kau diam je aku layan kau .

Mark merobek seluar dan  baju dalam sejong . kini sejong berbogel tanpa seurat benang .

Mark menanggalkan boxernya .
terlihat juniornya yang telah lama menanti untuk dibebaskan . Mark terus menerkam sejong .

Mark menjilat miss v sejong . Sejong mengerang .

Sejong : hmm , mark sshi pleaseu . Ahhhh ahhh

Mark : what ? nak lagi best ? wait i will give it to you .

Mark terus bangun . Mark memegang senjatanya . Mark menolak masuk senjatanya ke dalam miss v sejong . Sejong meraung kesakitan .

Sejong : ahhh mark sshi . Appoo ,  yahh appo ..Ahhh ahh

mark : wait baby . kejap lagi kita sedap sama2 ye .

Mark berhenti seketika untuk menghilangkan kesakitan sejong . Mark mengelap air mata sejong .

Selepas beberapa saat , mark terus meneruskan penerokaannya . Mark menarik dan menolak senjatanya dengan laju ..

mark : ahhh ahhhh ahhhh , ketatnyaaaaaa

sejong  :  ahhh , mark sshi laju lagi ahh . Please fuck me hardly

Mereka dibuai nafsu . selepas beberapa minit dorang mendayung .  Mark pon  mengeluarkan maninya . Mark kepenatan di atas sejong . Mereka tdur sehingga pagi .

Matahari menyinari hari berikutnya . Mark terjaga dan melihat sejong di sebelahnya . Mark membelai sejong dan tiba2 ..............

Hehehe , bersambung !

Nak tau apa yang terjadi ? vote untuk cerita ni .

Author mintak maaf kalau cerita ni kurang menarik . Maybe next part .

My lovely byuntae husband Where stories live. Discover now