Part 2

181 3 1
                                    

Matahari menyinari hari berikutnya . Mark terjaga dan melihat sejong di sebelahnya . Mark membelai sejong dan tiba2 sejong mencium bibir mark .Bibir mereka melekat berdua .  Sejong meleraikan ciuman itu .

sejong : morning mark sshi
Mark : morning * wink *
Sejong : sengaja kan buat sejong melt dengan oppa
mark : op ... Oppa ?
Sejong : * smirk * dah lah Sejong nak mandi dulu .
Mark : alah chagi sini lah * melambai sejong *
Sejong : omg oppa jngn lah macam ni . Chagi melt lah * blushing *
Mark : ahh ppali , kalau oppa kejar chagi nanti oppa xlepas * mark mengugut *
Sejong : * jelir lidah * tangkap lahhh *lari *
Mark : yaahh ,  sini lah . * kejar sejong *

Sejong berlari menuruni tangga rumah banglonya itu . Mark mengejarnya dari belakang . Mark menangkap sejong dan mencium lehernya . Mark membawa sejong ke sofa . Sejong duduk menghadap mark yang dibawahnya . Mereka berkucupan . Sekali lagi mereka dibuai nafsu .

Sejong : Ahhh , oppaa .. Ppali ahh

Sejong mengerang apabila mark menjilat miss v nya . Sejong menarik kepala mark ke atas . Sejong memberi isyarat supaya mark baring di atas sofa .

Kedudukan  sekarang , sejong diatas mark .Sejong mengawal senjata mark dan dihalakan ke arah miss v nya . Sejong memasukkan senjata mark kedalam  miss v nya . Mereka mengerang kesedapan

Mark : uhmm , sejong sshi ahh ...
Sejong : Ahh oppa , i like it
Mark : i like it  somuch beb .
Sejong  : uhmm , ahh ahhh ahhh
Mark : Ahh sejong sshii !!

Crett crettt , air mani mark terpancut . Mereka bernasib baik kerana mark sempat menarik dicknya keluar dari miss v sejong  .

Mark mengajak sejong mandi bersamanya . Mereka mandi berdua . Dan mereka melakukan lagi perbuatan tadi .

* Sebulan selepas kejadian itu *

Datuk mark  :  Mark sshi come here . I have something to tell you .
Mark : waeyo atuk ?
Datuk mark : Atuk nak kahwinkan kamu  dengan sejong . kamu setuju x ?
Mark : but why sejong atuk ? mark dah ada bomi . Nanti apa pula kata bisnes partner kita kalau tau mark kahwin dengan anak pengusaha syarikat yang dah gulung tikar . Jatuh  lah air muka mark atuk . Eii , taknak lah .

Sejong terdengar perbualan  mereka . Sejong terkejut apabila mendengar kata2 mark . Tiba2 mark keluar dari bilik . Mark ternampak sejong didepan pintu .

Mark : Apa kau buat kat sini ha ?
Sejong : saa ....Sayaaa nakk

Sejong tergagap2 . Tiba2 datuk mark menyambung .

Datuk mark : Atuk panggil dia . Nak bincang pasal perkahwinan korang .

mata sejong terbuntang mendengar kata2 datuk mark .

Selepas mereka berbincang , mark dan sejong keluar dari bilik datuknya . Tiba2 !..

Ops ! bersambung . Hahaha , nak tau cerita kau baca next part . em okey iloveyou lah 😁

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My lovely byuntae husband Where stories live. Discover now