Imi iau cateva carti din dulap si ies pe usa scolii.
De acum v-oi avea grije cu cine vorbesc.. Dar, cand l-am vazut cu fata aia in clasa.. Am simtit un gol maaare in stomac..
E o senzatie foarte neplacuta..?- Isaaa!!
Ma intorc brusc dar aud un sunet foarte enervant, apoi totul este negru in fața ochilor.
Ma trezesc in camera mea, cu o durere de cap ingrozitoare. Damn..
?- Isa..? *vocea aceea.. Nu poate fi.. Nu, nu cred..*
Imi intorc capul si imi vad cea mai buna prietena.. Daniela.
De cand m-am mutat din Constanta nu am mai vazut-o.. Avea 7 anisori deci..Eu- Daniela.. De cand nu te-am mai vazuut!!!
Daniela- Amm de muult timp! *spune si-mi sare-n brate*
Eu- Dar.. Cum? Si ce s-a intamplat?
Ea- Pai. Parintii mei au venit aici cu niste treburi, nu stiu exact cu ce, nu au vrut sa-mi spuna si decat sa stau cu bunica.. Am spus ca vin si eu *imi zambeste apoi continua* si eu cand te-am vazut, nu am crezut ca esti tu dar am spus "sa-mi incerc norocul" si am strigat dupa tine, apoi te-a calcat masina.. *spune uitandu-se in jos* si am sunat la salvare. Ma rog, nu eu, ca nu prea stiu cum e pe aici, nu cunosc strazile.. Daar un baiat foarte dragut a sunat pentru mine.
Eu- Te pomenesti ca si aici vrei sa-ti gasesti prieten? *am spus si apoi am inceput sa rad*
Ea- Hai mai Iso, eram mica atunci, plus ca baiatul care ma ajuta spunea ca te cunoaste, oarecum. *spune si zambeste*
Sa va explic.
Cand eram mici eu si Deni aveam o chestie, eu eram cu invatatul si astea iar ea era cu baietii. Desi eram opuse, asta ne facea atat de apropiate. Stiu ce o sa spune-ti, ca Deni profita de mine. Dar nu este asa si ea era de acelasi nivel ca mine, plus ca eram la gradinita si singurele chestii pe care le stiam era sa ne punem pe plans atunci cand invatatoarea ne punea sa coloram pe caietele speciale si ne ascundeam dupa catedra sa mancam plastilina.Eu- Ce baiat..?
Ti-a spus cum il chiama?Ea- Da, Cristian. E un baiat foarte dragut.
Eu- DRAGUT?! E badboy-ul liceului..
Deni- Si ce?
Eu- Deni!
Ea- Ok, ok.. Gata..
CITEȘTI
Tocilara Si Popularul
RomanceIdeile imi vin pe parcurs, pot spune ca nici eu nu stiu cum o sa se termine Daar, cititi si aflati ^_^ (/•_•)/ ×carte in curs de editare. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale. ×sper sa va placa..