"Fugim de la detentie"

124 10 4
                                    

Cristi nu avea nicio reactie si se puse in banca din spatele meu.

Eu ma intorc pentru a lua din ghiozdan blocul de desen si il vad pe Cristi cum se uita la mine. Isi scoate o tigara din buzunar si o aprinde.. Arata ataaat de cute mai ales acum ca are parul ciufulit si fața putin incruntata, semn ca era nervos.

Cristi- Te mai holbezi mult ?! *spune si eu tresar, acum realizez, ma holbam la el.. Imi scot repede blocul de desen si ma intorc rusinata*

S-a dus o ora.. Dante a plecat...
Eu m-am plictisit si m-am intors din nou sa-mi pun blocul de desen inapoi in ghiozdan.
L-am observat pe Cristi cum statea si se uita pe telefon.. Butona..
Dar cand s-a auzit un "boof" am tresarit. Doamna diriginta se uita la noi si apoi spune :

- Copii stati cuminti doua minute ?

Eu- da.

Doamna diriginta a iesit din clasa.
Se facu o jumatate de ora de cand a plecat..
Pe usa intra un baiat cu ochielari si nu prea inalt. Se puse la catedra.

El- Pai copii.. Doamna voastra diriginta ma rugat sa am grije de voi pana se va termina detentia.

Cristi se uita la el, intr-un fel amuzat, se ridica din banca si iesi pe usa. Cum lui nu ia facut nimic, am decis sa fac si eu la fel.
M-am ridicat si m-am dus pana la usa, ala a tipat pe mine si m-am intors cu fața spre el.

El- Unde crezi ca pleci, domnisoara ?

Eu- Eu.. E-eu..pai.. amm..

De dupa usa se auzi o voce groasa. Era Cristi..

-Ea vine cu mine, agariciu-le. *spune si ma trage de mana pana afara*

Cristi- Hai, ce mai stai ?

Eu- Unde mergem..?

Cristi- Din moment ce nu poti sa vorbesti nici cu ala.. CUM ITI IMAGINEZI CA VEI IESI DIN SCOALA ?!

Eu- Scuze.. Dar e--- *nu mai spun nimic caci ma intrerupe*

Cristi- Oh, mai taci si vino !

Nu mai spun nimic si mergem.
Dintr-o data il vad cum ma tranteste de perete si se apleaca spre mine, mai sunt 3-4 cm si ne sarutam. Dar statea nemiscat.
Apoi am observat cum un profesor trecea pe hol.

Cristi- Scuze daca te-am speriat. Dar nu puteam risca sa ne vada cineva. Ne-am fi intors inapoi la detentie. *spuse si isi puse mana pe fața mea.*

Acel moment..

Eu- Ok.. Hai.. Hai sa mergem.

Constiinta nu vrea sa ma sarute Cristi..
El se uita ciudat la mine si ne continuaram drumul.
Am iesit din scoala si de acolo drumurile noastre se despart.

Tocilara Si PopularulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum