Cine sunteți?

13 0 0
                                    

Cine suntem? La cine te referi acum? Întreb puțin nedumerită de întrebarea jurnalistei.

Familia dumneavoastră, doamna Angelina. Cine sunt membrii familiei dumneavoastră?

Ah, familia mea, un soț iubitor și cei mai frumoși copii din lume, sunt cea mai mândră mama, îi iubesc enorm de mult pe toți. Soțul meu Taylor este regizor după cum știți, fata mea cea mică, Gigi este fotomodel, băiatul cel mare, Harry, și-a deschis propria companie aeriana, ColorFly, acum aproximativ doi ani.

Ce vârstă au copii? Nu va fost greu sa îi crește-ți având în vedere serviciul dumneavoastră?

Fata are 23 iar băiatul 25. Da, mi-a fost destul de dificil, dar am reușit cumva să mă împart în 2 locuri dar eram pe grabă mai mereu, când nu reușeam să stau cu ei și nu aveam chiar deloc timp apelam la bone.

Umbla un zvon cum că fiica dumneavoastră, Gigi, a avut o relație cu o anumita persoana care ar fii agresato și chiar lăsând-o însărcinată, știți ceva despre asta?

Am auzit, nu știu de unde a pornit, dar sunt doar minciuni, am vorbit cu Gigi despre acest subiect, da, a avut o relație care din păcate s-a încheiat, dar nu a fost nimeni agresat, nimeni bătut, violat, sau mai știu eu ce înflorește media sau anumite persoane.

Am auzit despre copii, despre soțul tău, dar despre tine Angelina? Tu cum ești?

Eu? Cum mă știți, cu munca, cu familia și cam atât. Sunt o femeie de 44 de ani, editor de revistă. Am o viata basic, sunt o femeie destul de simpla și modestă pot spume.

Aș mai vrea o ultima întrebare sa ți-o pun Angelina, în familia voastră, au existat vreodată certuri, neînțelegeri, secrete sau chiar minciuni care într-un final s-au aflat?

Sincer eu cred ca într-o familie unde se ascund lucruri și există foarte multa ceartă și neînțelegere, aceea nu se mai poate numii, o familie. Este doar o casă, un loc, unde locuiesc mai multe persoane care se cunosc între ele și atât, nimic mai mult, nimic mai puțin.

Mulțumesc mult Angelina, îți urez mult succes încontinuare în tot ceea faci și sper ca și tu, cât și familia ta sa fiți bine și mereu sa fiți uniți, și alături unul de altul.

Mulțumesc și eu, așa să fie la toată lumea.

It's all about the familyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum