Ceasul sună la ora 7 dimineața. Mă întorc sa opresc alarma și ma ridic în fund pentru a mă întinde. Am o zi plină, trebuie să merg cu mama la un photoshoot pentru Vogue, i-am promis lui Nicki ca merg cu ea sa cumpere material pentru rochii și tatei că-l ajut la casting-ul pentru noul lui film. Sper doar să am timp să respir.Mă ridic din pat, îmi i-au halatul pe mine și cobor la bucătărie. Acolo era Harry care vorbea la telefon, și bucatareasa Natalia care îmi aduce cana de cafea spunându-mi un "bună dimineața" cu zâmbetul pe buze. Îi răspund înapoi și încep sa ma uit pe telefon, încă adormită.
Am spus ca nu ma pot întâlnii cu el astăzi și o lasăm pe mâine, și acum îmi spui ca el mâine pleacă din țară? Faci mișto de mine? Harry era destul de nervos, vorbind la telefon cu o agendă în fața și un pix invartindu-l printre degete. Bine, bine, sună-l și spune-i ca pot decât azi la 4, dacă vrea ok, dacă nu, aia e, și asa ma încurcă prea mult deja și trebuie sa anulez întâlnirea de la 4-6. Ok, ok, îmi dai un mesaj și îmi spui ce a zis, ok, mersi, pa, pa. Oftă greu și își masă tâmplele.
Probleme la nivelul cerului? Îl întreb eu încercând sa glumesc cu el vrând să-l scot din starea asta.
Ceva de genul, răspunde el sec, uitându-se pe agendă.
Ce s-a întâmplat? Întreb eu punându-mă picior peste picior și luând o revista de pe masa începând sa dau paginile una câte una.
A venit un tip din Germania și vorbisem cu el sa ne vedem mâine ca să vorbim ceva în legătură cu kerosen-ul pentru avioane, știam ca pleacă peste 3 zile și d asta am zis mâine, acum ma suna Caroline și îmi spune că a sunat la firma spunând ca el mâine pleacă și ca nu are timp, dacă vreau azi. Iar eu azi am programul full pana diseară la 8, și trebuie eu să-mi amân ședința de la 4 unde aș fii avut foarte mari șanse de a cumpăra încă 2 avioane la un preț mult prea bun, că să mă întâlnesc cu tipul cu kerosen-ul, și nu știu nici când o sa mai am timp pentru o alta ședința și dacă pierd avioanele alea 2 cred ca o să-l fac pe el sa fie pe kerosen.
Wow, și care credeam că eu am full. Spun eu fiindu-mi mila de Harry, săracul, de când cu ColorFly abia de mai are timp sa mănânce.
Mhm, tu ce faci azi?
Photoshoot, ceva cumpărături, nu sunt pentru mine ca să știi, după îl ajut pe tata la un cast și cred ca atât, liber după. Spun în timp ce mai i-au o gura de cafea terminând-o. Mă duc să mă schimb și am plecat, ai grija frățioare. Îi spun în timp ce ies din bucătărie, ducându-mă în cameră.
Afară era destul de cald, dar având în vedere că am o zi destul de ușoară, aleg să mă îmbrac cu ceva lejer. Mă spăl pe față și dinți, îmi pieptăn parul, i-au geanta și am plecat.
Ies afara unde David, șoferul, mă aștepta la mașină.
Bună dimineața David, îi spun eu în timp ce îmi scot telefonu din geantă.
Bună dimineața domnișoară, drum lung azi?
Mmm, nu prea.
El îmi zâmbește, îmi deschide portiera, o închide și intră și el, punându-și centura.
Unde mergem? Mă întreabă uitându-se în oglinda la mine.
La mama prima data.
Pornește mașina și plecam, era un trafic îngrozitor, trebuia sa fiu acolo la 8:40 dar am ajuns undeva pe la 9 sunând-o pe mama și spunându-i că întârzii din pricina traficului.
Ajung într-un final, ies din mașină, intru în clădire, o îmbrățișez pe mama, le salut pe cele 2 fete de la machiaj și pe celelalte de la garderobă, mă așez la make-up, termin destul de repede, mă ajută o fata la îmbrăcat și pe la 9:15 încep photoshoot-ul.
CITEȘTI
It's all about the family
FanfictionEl? Fratele mai mare, cel protectiv. Ea? Sora cea mică, mândria familiei. Ei sunt copii celebrului regizor Taylor Cooper și al frumoasei sale soții, Angelina Cooper, șefa de redacție a revistei Vogue. O familie frumoasă, ai putea spune chiar perfect...