Μερια Ευριδικης
"Ξερω οτι με ακουσες που μιλαγα με τον Γιωργο..μας το ειπε ο Κωσταντινος και ξερεις κατι χαιρομαι που το ακουσες γιατι δεν νομιζω να ειχα το θαρρος να στο πω...." μου ειπε..
"Φυσικα και δεν θα ειχες το θαρρος να πεις κατι απαισιο..τοσο απαισιο οσο αυτο..." του ειπα...
"Θελω να σου πω γιατι το ειπα αυτο...απο την στιγμη που ηρθες μεχρι σημερα ο Γιωργος βαζει τον εαυτο του σε κινδυνο και μαζι και εμας....δεν ξερω γιατι γινονται ολα αυτα ομως δεν θελω να ειμαι στην μεση ενω δεν εχω κανει κατι" μου ειπε..
"Γιατι εχω κανει εγω..ενας τρελος θελει να μς σκοτωσει κα δεν ξερω τον λογο....και απο οσα μου ειπε η Λαουρα το παρελθον μου δεν ειναι βρωμικο...αρα δεν ξερω που κολλαει αυτοα....αλλα εσυ ως αντρας θα επρεπε να προστατευεις μια κοπελα που ειναι σε τετοια θεση.. και οχι να την διωχνεις...αμα μπορουσα να τα καταφερω και μονη μου θα τα εκανα...ομως δεν μπορω....δεν ειμαι ο θεος νατα κανω ολα... και επισης εγω δεν παρακαλεσα ποτε τον Γιωργο να με δεχτει....εκεινος ηθελε να με βοηθησει...ακομα και οταν του ειπα οτι τα πραγματα μπορει να γινουν δυσκολα..." ειπα και η Λαουρα ανοιξε τα ματια της..
"Τι εγινε?" Ειπε και σηκωθηκε απο τον ωμο μου..
"Τιποτα απλα εδω ειχα μια συζητηση με τον φιλο του Γιωργου..και ξερεις κατι μολις εφευγε" ειπα και τον κοιταξα..
.ο Μαριος πηγε να φυγει αλλα τα λογια μου τον σταματησαν.."Το ιδιο και ο Γιωργος..." ειπα και ο Γιωργος με κοιταξε...δεν ειναι οτι δεν τον θελω εδω αλλα καλητερα να παει να μιλησει με τους φιλους του και με την αδερφη του....εγω εχω πιο σημαντικοτερα προβληματα... πρεπει να ειμαι διπλα στην Λαουρα και στον Κωστα..
Ο Γιωργος ηταν σιγουρα οτι δεν ηθελε να φυγει αλλα δεν υπηρχε αλλη λυση..
Η Λαουρα κοιταγε μια τον Γιωργο...και μια εμενα...Ο Γιωργος σηκωθηκε και χωρις να πει κατι αρχισε να περπαταει γρηγορα χωρις να περιμενει τον Μαριο ο οποιος προσπαθουσε να τον φτασει.
"Δεν επρεπε να τον διωξεις..." μου ειπε η Λαουρα...δεν ειχε αδικο αλλα δεν μπορουσα να τον αφησω εδω ενω πισω απο την πλατη μας ακουγονται τοσα πολλα..
"Δεν ειχα αλλη επιλογη" της ειπα και τοτε ειδα τον γιατρο να ερχεται..
Μαλλον θα μας πει οτι μπορουμε να δουμε τον Κωστα.."Γιατρε" ειπε η Λαουρα και σηκωθηκε πανω..ο γιατρος μας κοιταξε και ειπε..
"Καλημερα... λοιπον η κατασταση του Κωστα Κοκκινακη μπορω να πω οτι ειναι καλη....οι εξετασεις δειχνουν οτι μπορει να γινει καλα και οτι το τραυμα απο το αμαξι και το χτυπημα που ειχε δεν ηταν μοιραιο...Μπορειται φυσικα να τον δειτε αλλα οχι πανω απο πεντε λεπτα... " μας ειπε..
ESTÁS LEYENDO
Η Σερφερ
RomanceΜια κοπελα χαρουμενη για ζωη... Ξερει οτι η ζωη της ειναι ομορφη.. Εχει εναν αντρα, μια καλη δουλεια,φιλους και φιλες,χομπι,αγαπημενη οικογενεια. Τι θα γινει οταν μαθει οτι μερικα απο αυτα τα πραγματα δεν ειναι αληθινα και οτι ολα γινονται για το συ...