Hodginsin näkökulmasta kerrottuna
Istun työpöytäni äärellä selaten jotakin kirjoja, ja käyden läpi erillaisia kansioitani mitä löysin syvältä pöydänlaatikosta. Kuulen takaani erittäin oudon äänen kääntyen katsomaan sen suuntaan. En näe ketään tai mitään. Pudistan vain päätäni mietteliäänä, aikoen kääntyä takaisin kansioiden ja paperieni puoleen. Kuulen nyt samaisen äänen uudestaan... Lähempää tälläkertaa. Aivan kuin vinkaisu, jostakin lelusta tiedätkö? Käännyn ympäri pudistellen päätäni, ja säikähdän hyvin suuresti huomatessani pienen keltaisen objektin kansioni päällä. Se on kumiankka. Ilkeän näköinen sellainen.
Peräännyn muutaman askeleen, lähtien juoksemaan käytävälle ja törmäten Lance Sweetsiin. Ensimmäinen kysymys jonka Sweetsin suusta kuulen on:
"Tuotah, Hodgins..? Mitä sinä teet, ja miksi ryntäilet?" Vilkaisen kohti Sweetsiä kauhistuneena ja katson vuoroin tuota ja vuoroin työhuoneeni ovea.
"Kumiankka tuijottaa ilkeästi!" Saan huudahdetuksi. Miehen ilme muuttuu huvittuneemmaksi, ja tämä kysyy.
"Hodgins... Onko sulla kaikki hemulit viidakossa..?" Katson Sweetsiä järkyttyneenä kysyen.
"Etkö sä usko?!" Kysyn ja naen kuinka Sweets vain pudistaa päätänsä. Otan eväsmangoni pöydältä, ja heitän sillä kumiankkaa. Katson kuinka pelottava keltainen otus tipahtaa lattialle. Hymyilen, otan pihdit pöytälaatikosta ja lähden kantamaan otusta mahdollisimman kaukana itsestäni. Heitän kumiankan roskakoriin. Vilkaisen Sweetsiin.
"Hodgins, oletko tosissasi..?" Tämä kysyy ja lähtee. Hetken päästä hän palaa Brennan mukanaan, ja Brennan aloittaa puhumisen.
"Sweets kertoi että pelkäät kumiankkaa? Mikä niissä karmii? Eikö enemmänkin pelottavaa olisi saada käärme silmille?" Liikaa kysymyksiä minulle. Juoksen, suorastaan kiidän heidän ohitseen. Poistun rakennuksesta keskelle vilkasta katua.
"Miksi, kumiankat, miksi!" Huudahdan.
// Nää luvut tulee olemaan yhtä lyhyitä jatkossakin, älkää huoliko.
Kiitos kun luit ekan osan. 8)))
- LonelyAeonPath
YOU ARE READING
Terrible, squeaking yellow thing || Bones Fanfic || DR. Hodgins ||
Random"Laadukas" teos