8. Baari-illan jälkeiset tunnelmat

3 1 9
                                    

[Lance Sweetsin näkökulma]

Saattoipa olla niin, että eilisten baaripippaloidemme jälkeen jollain tavalla päädyimme minun luokseni, minä ja Booth, sekä tohtori Hodgins. Saattaa olla myös niin, että me heräsimme kaikki kolme alusvaatteisillamme olohuoneesta, rynnäten kilpaa oksentamaan kukin mihinkin. Booth kylpyhuoneeseen, minä keittiön lavuaariin ja Hodgins jukkapalmuun.

En tosiaan tiedä, mitä minun tulisi ajatella. Taidan olla homoseksuaali ja kusessa sekä Bootyyn että Jack "Nolo" Hodginsiin. Voi ei.

Kuulen vingahduksen takaani ja näen kumiankan katsovan minua. Ei se tuossa äsken ollut ja äänien perusteella molemmat miehistä oksentavat.

ONKO KUMIANKOILLA OMA TAHTO NYT?! D::::

Pyörryn silkasta järkytyksestä ja darrasta lattialle. Tämän täytyy olla pahaa unta.

[Jack Hodginsin näkökulma]

Oksennan jukkapalmuun Sweetsin eteisessä ja itken henkistä darramorkkista ulos. Päähäni ja perseeseeni koskee, silmäni ovat kipeät ja laatta lentää. Kumpa en koskaan olisi lähtenyt Sweetsin kanssa baariin.

Katson sivulleni, nousten ylös palmun luota. Hoipun keittiöön etsimään Sweetsiä, kunnes huomaan kumiankan lattialla. "EI HELVETTI EIEIEIEI", kiljaisen ja huomaan pyörtyneen Sweetsin. Alan itkeä kuin pieni lapsi.

"AUTTAKAA JOKU ;-; AGENT BOOTYHOLE PLS AUTA"

|| morjens, tervetuloa takas tän ficin pariin XDD ||

- muovidino

Terrible, squeaking yellow thing || Bones Fanfic || DR. Hodgins ||Where stories live. Discover now