Tat ve Doku

235 3 0
                                    

Sonunda eve geldim. Oh be yatağım kadar huzurlu bişe yok. Ne kadar da özlemişim evimi. Şu dolabın soluna bi TV assam, bide Playstation4 alsam. Şu masada eskimiş yenisini almak lazım. Perdeler de solmuş ya kim yıkayacak şimdi bunları. Aslında Aysele desem gelip evi temizler mi? Karşılığında para veririm. Hatta gelmişken yatağa da atarım. Ama şimdi ilk günden de olmaz ki.

Oha ya saat 16:30 olmuş düşüncülere dalıp uyuya kalmışım. Açlıktan ölüyorum şimdi anam olacaktı mis gibi yemekler hazırlıyacaktı. Anahtarı nereye koydum ya? Masanın üstünde yok, hıımm burda da yok acaba yatakta mı düşürdüm. Aha buldum şimdi gidip bişeler alma vakti.

-Merhaba!

Bu da kim ya? -Merhaba

-Siz yeni taşınmış olmalısınız ben Berna.

-Hayır ben eskiden burada oturuyordum fakat üniversiteden dolayı bir süre uğrayamadım. Bizimkiler de köyde kalıyor.

-Yani evde tek başınasın.

-Evet.

-Neyse ben sizi tutmiyim işiniz var galiba. Birşeye ihtiyacın olursa 4. kattayım ben.

-Sende mi tek kalıyosun?

-Hayır ben Ailemle kalıyorum.

-Hmm. Ozaman sen numaranı ver kapıyı baban açarsa kuru kuru dayak yemeyelim.

-(Tebessüm ederek) Babam aslında öyle şeylere bağırmaz ama yinede veriyim numaramı.

-Birşeye ihtiyacım olursa ararım.

-Görüşürüz.

-Görüşürüz.

Çok tatlı bir kız ya. Neyse ben en yakın bakkala gidiyim. Bu bakkallarda ne güzel bişe. Her yerde var. Hiç yorulmuyo insan.

-Usta Makarneks var mı ?

-Var tabi şuraya bak görürsün.

Acaba hangisini alsam ya en iyisi hepsinden 3er tane aliyim.

-Abi ne kadar dı bunların fiyatı?

-1TL.

10 tane aliyim en iyisi hem bozuk para taşımak zorunda kalmam.

-1,2,..10 tane makarneks. 10 TL kardeşim.

-Buyur usta.

Şimdi bunun 2 tanesini yer sonra da televizyon izlerim. Sonra da bi çay demler uyurum. Bu arada mahalle bayağı değişmiş. Mahalleyle birlikte kızları da değişmiş. Patates suratlılar şimdi dünya güzeli olmuşlar. 2 hafta sürmez bi kız ayarlamam lazım tek başıma gitmez bu hayat. Altımda bi kız şart.

..

Bu Makarneks'i de çok güzel yapmışlar ya tadı süper. Bunu yedikten sonra bulaşık da var of of. Aha kapı çaldı. Kim geldi acaba.

-Belki acıkmışsındır diye sana sarma getirdim.

-Hiç gerek yoktu Berna ben Makarneks ile idare ediyodum.

-Makarneks mi yaptın? Hadi hem sarma hem makarneks iyi gider. Sen al bunu.

-Çok sağol berna. İstersen gel otur içerde. Ama içerisi biraz dağınık.

-Yok yok olmaz. Hemen gelcem demiştim bizimkilere.

-İyi sen bilirsin. Başka bir zaman gelirsin artık.

-Olabilir, görüşürüz.

-Görüşürüz

Uf kızda ne göt var ya. Bu kız ilk avım olacak herhalde. Neyse sarmayı yiyim bir an önce.

..

-Alo.

-Berna sarmaları yedim istersen gel tencereyi al.

-Sen getirsen olmaz mı?

-Şimdi baban felan orda ben utanırım.

-Tamam tamam geliyorum şimdi.

-Bide babana kız arkadaşıma felan gidiyorum de. Biraz oturur sohbet ederiz çok sıkılıyorum ben.

-Sadece sohbet mi etcez?

-Tavla oynarız.

-Şakacı seni. Tamam ben birşeyler uydurup gelirim. Baybay

Gerçekten çok sıcak bir kız. İstesem ilk geceden sikerim ama olmaz ki şimdi. Hepten sapık der felan uğraşamam.

'Ding Dong'

Geldi galiba.kapıyı açiyim hemen. Saçım tamam. Üstüm temiz. Huh açıyorum.

-Berna gir gir..... Oturabilirsin istediğin yere.

-Televizyonun karşısı en iyi yerdir. Herzaman orda otururum ben.

-Geç otur ozaman sıkıntı yok benim için.

-Filmin var mı?

-Laptopu bağlar izleriz. Bir film izleyecek kadar süren var mı ?

-Birdaha gece on bir gibi gelirim dedim babama ve saat şuan yedi. Tam dört saatimiz var. Eğlenceli biri olduğunu düşünüyorum oyüzden bu kadar çok kalcam.

-Eğlenceliyimdir. Eğer canın sıkılırsa çıkabilirsin. Zorla tutmak gibi olmasın. Ben bakkaldan çerez, cips ve benzeri şeyler aliyim. Filmle iyi gider.

-Olur bende perdeleri çekerim film havası yaratırım burda.

Bu kız gerçekten verici. Ne yapıp edip bu kızı bu gece halletmem lazım. Kızda istiyo belli. Film izlerken bi türlü yanına yanaşırsam kulak memesiyle ve saçlarıyla oynarım biraz olur biter. Bakkaldan ne alsam acaba.

-Usta bi çerez merez ayarla film izlicez.

-Tamam kardeş. .... Buyur 13 TL 50 kuruş.

'Ding dong'

-Buyur gel.

Hassiktir bacaklara bak !!

-Umarım sevdiğin şeylerden alabilmişimdir.

-Pek önemli değil ya. Didi aldıysan yeter bana. Bu arada şortlarından birini giydim daha rahat oliyim diye. Bi sakıncası olmaz dimi?

-Yok yok sen nasıl istersen. Zaten bacaklarının üstüne çok yakıştı.

-Ne demek istiyosun?

-Çok güzel bacakların var. Mankenlerde bile yok böyle bacaklar.

-Fazla açık sözlüsün bence.

Bu kız umduğum kadar da kolay değilmiş.

-Berna hangi filmi seçtin?

-Üç tane beğendiğim var o üçünden birini de sen seç.

-Ben pek seçemem öyle. Sen hallet işte.

-Tamam bu olsun ozaman. Çok korkunç diyorlar.

-Olur.

(Filmin esnasında.)

-Ben çok üşümeye başladım battaniye var mı?

-Var getiriyim hemen.

-Saol.

-Buyur berna.

-Sende girsene battaniyenin altına daha çabuk ısınırım.

-Eminmisin?

-Evet.

Tam istediğim gibi.. Şimdi biraz saçını vs okşadımmı bu kız benimdir.

Yorumlarınızı bekliyorum :Dd

Hikayenin devamı gelecektir

Tat ve DokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin