https://www.google.com.au/url?sa=i&source=images&cd=&docid=AM2c6YssDzQZPM&tbnid=BQ2DIjnsKy6V7M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.goygoycu.com%2Ftag%2Fvideo%2Fpage%2F4%2F&ei=UBI8U66ZN4jLtAbcoIDQCw&psig=AFQjCNGK40l1I2KpaR4OfP2D5ikNm_zMeg&ust=1396532113831130 alın size berna :D
Hiç anlamıyorum neden battaniyeye sende gir demiş olabilir ki? Belki istiyordur oda. Ama şimdi abaza durumuna düşmek var. İlk günden kaybetmiyelim kızı. Neyse azar azar başlayalım baktık olmuyo bırakırız.
-Saçların çok güzel kokuyor berna.
Hassiktir kötü başlangıç oldu keşke başka bir şey sorsaydım.
-Şimdi de şampuan markamı mı soracaksın?
-Hayır. Aslında evet. Of öyle bir şey.
-Hahahahaha çok komiksin.
-Saçlarınla oynayabilirmiyim berna ?
Buda çok ani oldu ya neden düşünüp konuşamıyorum ki. Herşeyi düşünmeden söylüyorum. Ah benim öküz kafam.
-Bir şartım var ama. Göğsüne yaslanmama izin vereceksin.
-Tamam olur sen öyle rahat edeceksen kabul.
Oh be yine şanslıyım acaba şimdi ne yapmalıyım? Daha demin doğaçlama birşeyler söyledim işime yaradı şimdi de akışına bırakmalıyım.
-Berna, daha önce hiç öpüştün mü?
-Bu çok ani oldu sanki.
-Çok merak eden bir tipim.
-Hmm aslında evet ama iyi öpüşemem.
-Nerden biliyorsun ki? Öpüştüğün kişiler sana kötü öpüşüyorsun mu dedi?
-Hayır ama bence öyle.
-Acaba iyi mi öpüşüyorsun kötü mü öpüşüyorsun? Çok merak ettim şimdi.
-Dedim ya kötü öpüşüyorum.
-Bende denemek istiyorum. Dudakların çok güzel kötü öpüşüyor olamazsın.
-Bilemem ki.
Kızın dudağına mı yapışsam şimdi? bence tam vakti. İşte böyle kız kendini bana bıraktı. Bu kız çok güzel öpüşüyor. Şimdi elimi yavaşça götüne indiriyorum. Oha amk bu nasıl bir göttür. İnanamıyorum bu kadar güzel bir göt yok olamaz da. Hassiktir. Yoksa eliyle sikimi mi tutuyor? Harbiden öyle ne kadar da güzel okşuyor. Sanırım sıra bende. Amını okşama vakti. Nasılda ıslanmış ya. Bu kıza iyiki rastladım.
Şimdi pantolonumu çıkarsam iyi olur. Neyi istediğimi belli ederim hem.
-Dur!
-Noldu, berna. İstemiyormusun ?
-Ben çıkarcam pantolonunu.
Ne şanslı bir piçim lan ben. Aha dokundu sikime. Ağzına mı alıyo ? Harbiden alıyo. Dili değdi oh bu kız bir harika.
-Sende amımı yalar mısın?
-Çok fena azdım boşalmaya yakınım bence direk sikişelim.
-Olur.
(.......) Boşaldım boşalcam. Evet işte böyle ve çıkıyo. Çıkacak oooooooooooh be. Çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tat ve Doku
Hành động+16 RESMİ GÖRDÜKTEN SONRA KESİN ABAZALAR OKUYODUR DEMEYİN. BİR ERKEK İLİŞKİYE GİRERKEN KENDİNİ NASIL HİSSEDER ÖĞRENİN. BU KIZLAR İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY BENCE ..