SABAH annemin sesiyle uyanmak sıkıcı çünkü o cırtlak sesini duyunca için irkiliyor an hep böyle oluyor çalar saat çalıyor kızlar uyanıyor ve çalar saatı fırlatıyor ana bende olur mu tabii olmaz benim hayatım düzgün değil yani neyse biraz hayatımdan bahsedin adım lina babam ben küçükken ölmüş ama hiç acımıyorum çünkü kumarbaz ve başka karılarla dolaşıyormuş .Ama iyiki olmuş neyse şimdi sizinde canınızı sıkmıyım ve kalkıp okula gitim ve arkadaşlarımla vedalaşdım nasil eliften ayrılacaktım bilmiyorum ama ayrıldık üzülüyorum ama birşey olmaz .biz adana°da yaşıyoruz ama annemle burda iş bulamadığı için istanbul°da büyük olduğu için orada bulabiliriz .yoldayken koyunlar ve ineklere gördük aaa ne kadar güzel demicem öyle bir insan değilim birşey olmaz. yeni evimiz o kadarda güzel değil ama benim odam güzel ben beğendim sizin beyenmeniz önemli değil hı bu arada bana ukela kız derler biraz asabiyimdir okulumun adı lale kemal mış çok iğrenç bir isimi var. İstanbul çok kalabalık bir yer izin adana hiç öyle değil sayın bir yer ama istanbul trafik var şahsen ben trafik hariç her yeri sevdim en gitmek istediğim yer kız külesi ve galata külesi yarın yeni okuluma başlıcam bugün kıyafetleri ve eşyaları yerleştiriyoz annem sürekli bana emir veriyor lina kıyafetlerini düzgün yerleştir tabakları yerleştir şu bardakları yerleştir lina şu koltuğu çekemiyorum çeksene bıktım artık kendimi şu camdan atasım var ama birinci kat atlasam bir şey olmaz sadece bacağım kırılır off neyse annem işlerini bitirdikten sonra düş alıp yatık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikisinde seviyorum
ChickLitbir kız vardır o kız ikiz kardeslere asik olur küçüğüne aşık olur ama büyüyü onu sever ve olaylar böyle gider