Vazgeçmem Senden

2.2K 25 2
                                    

~~~~~ kişi analizi ~~~~~

Zeynep Yılmaz:Asi  inatçı  ve hoşgörülü  meraklı ve   hoşgörülü   bir karakteri olan Zeynep oldukça güzeldir.Cihan  Yılmaz'ın   tek kızıdır. Asıl   mesleği mankenlik   ve   oyinculuk olan Zeynep  babası   yüzünden   şirkette çalışır. Abisi  ve  kardeşi  ile pek    geçinemeyen  Zeynepin  en  yakın  arkadaşları    can  ve     yağmurdur.

Cihan Yılmaz: İnatçı    sinirli   ciddi   ve    sadece kızına gösterdiği   hoşgörüsü olan biridir. kızı zeynepi   herseyden   çok   sever ve   kıskanır  yılmaz holdingin   sahibidir

BarışYılmaz: Cihanın büyükoğlu Zeynepin abisidir. inatcı eğlenceli biridir   kardesini kıskanır. holdingin genel   mudurudur    ama islerle  pek ilgisi yoktur. begümle sevgilidir.

Savaş Yılmaz: cihanın    en    küçük    çocugudur     liseye    gitmektedir. oldukça  komik bir çocuktur.

BehiceYılmaz: Cihanın  annesidir. evdekiden    geyi    sağlayan    kişidir.

Can Soylu: komik    birisidir. Zeynep     ve     yağmurun    çok     yakın  arkadaşıdır. cihandan  çok  korkar.   asıl    mesleği    oyunculuktur. ailesi  yurtdışında      olduğu  için  tek  başına    yaşar.

RüyaSoylu: Canın ablasıdır  oldukca otoriter ve canın başbelasıdır.

Yağmur Baykal: kıskanç  inatçı  sinirli  ve  komiktir. Zeynepin  en  yakın  arkadaşıdır. cana   ama bunu hiç kimse bilmez. oyuncudur.

Kerem Sayer: asi   inatçı   hırçın vurdum   duymaz ve serttir oldikça yakışıklılığı ve kaslı vücudu ile ilgi çeker Ahmet sayerin   tek   çocugudur.   şirketle ilgilenir lüks   düşkünü ve ağır egolu biridir bir kere  gezdiği kızla bir daha    gezmez. tek  gecelik  ilişkiler  onun   hayat    felsefesidir. en  yakın   arkadaşları  melis  ve   akseldir.

Ahmet Sayer: Sayer  holdingin  sahibidiroğlunun  yediği  boklardan  bıkmıştır. oğluyla  sürekli  kavga  eder. sinirlidir.

Koray  Sayer: Keremin  abisidi  ramerikadaki şirketle  ilgilendiği  için  orada  yaşar. Ciddi  ama  eğlenceli  bir  kişiliği  vardır. keremle  çok  iyi  anlaşır.

Sevim  Sayer: ahmet sayerin karısı keremvekorayınannesidir. sessiz sakin bir kadındır. evdeki dengeyi korumaya çalışır.

Begüm Varol: barışın sevgilisidir. abisi ile hi çanlaşamazlar  tatlı ve şeker  bir kızdır.

Aksel  Varol: begümün  abisidir   barışı  onaylamaz  melisle  sevgilidir  sarkıcıdır  kıskanç  biridir. keremin  cok yakın  arkadaşıdır.

Melis   Güzel: akselinsevgilisidir. begümle iyianlaşır. pastanesivardır.  yetimhanede büyümüştür. cok kıskançtır. keremin  yakın   arkadaşıdır.

Vazgeçmem SendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin