<< K E R E M >>
Zeynep şuan kucağımda, kokusunu net bir şekilde hissediyorum, ellerini boynuma sardı. Ben bu duyguları ilk kez hissediyorum. Bu o kadar tarifsiz ve harika bir şey ki... Ah Zeynep, çok güzelsin!
Y : Kerem- biri bana sesleniyor ama kafamı çevirmekten korkuyorum. Zeynep bir rüya gibi sanırım kafamı çevirsem kaybolacak.
M : Kerem bıraksana Zeynep'i- kafamı kaldırdım kızların hepsi burada ne oluyor ya?
- Ne oluyor ya ne işiniz var burada?
B : Düğün alış verişi yapıyoruz ama hanfendi hep kaçıyor- düğün mü? Ne düğünü? Zeynep gelinlik doğru ya Murat.
- Zorlamayın sizde o zaman.
+ Konuş be Kerem hatta götür beni buradan- Zeynep'e bakıyorum hala kucağımda demek ki rüya değil. Oh be! Ne oh be si Kerem kız kendi düğün alışverişini yapıyor.
<< Z E Y N E P >>
B : Hayır ya ne götürmesi, buraya gel bunu da giy!
M : Aynen bak Zeynep bunu da dene bak elimizde kaldı kız- off hala mı yaa kafa aynı kafa bu ne arkadaş kukla mıyım ben yok onu giy hayır bunu giy.
- Kerem bak dinleme onları götür beni buradan- dedim ayaklarımı keremin kollarında bir aşağı bir yukarı sallarken. Hadi be Kerem lütfen gidelim de tek umudumsun sen benim.
+ Tamam- tamam mı gidecek miyiz yani sonunda? Tamam dedi..
- Gerçek mi?- diye sordum gülümseyerek.
+ Gerçek- dedi aynı şekilde bana gülümseyerek o kadar güzel gülümsüyorsun ki Kerem.
- Hadi gidelim o zaman.
+ Üstüne bir değiştir istersen Zeynep'cim- aa doğru. Ama Kerem öyle bir sarılmış ki bana inmek ne kelime nefes alamayacağım nerdeyse.
- Kerem fırsatçılık yapıp ahtapot gibi sarılmasaydın belki üstümü değiştirmek için kucağından inebilirdim- fırsatçı Kerem Sayer
+ Kim fırsatçı acaba? Geldiğimi görür görmez avını görmüş gergedan gibi kucağıma atlayanda benim tabi- gergedan mı dedi o bana
- Gergedan mı dedin sen bana?
+ Sende bana fırsatçı dedin
- Kerem!
+ Zeynep! – kavga etme Zeynep çocuk sana yardım ediyor.
- Ben gidiyim, üstüme değiştirip, geleyim bekle beni tamam mı Kerem? Lütfen...
+ Çabuk ol bak çok beklemem.
- Koşarak gelicem gerçekten.
+ Tamam .- dedi tekrar gülerken Melis ve Begüm hala somurtuyor ve bir sürü şey söylüyorlar. Yağmur sanırım Kerem'le konuşuyor ama Melis ve Begüm yüzünden onları çok duymuyorum bi susun be. Üstümü hızla değiştirip çıktım kabinden zaten göt kadar kabin bide gelinlikle hiç çekilmiyor içerde kabin azabı çekiyoruz sanki, biraz büyük yapsalar ölürler.
- Benim işim bitti Kerem.
+ İyi gidelim bari.
- Evet evet gidelim. Çabuk gidelim hem de sıkıldım.- mağaza çalışanı yanımıza doğru geliyor. Of ya bitmedi çilem.
X : Beğendiğiniz bi model var mı Zeynep hanım. Gerçi eşiniz geldi belki beraber karar verirsiniz?- ney?
- Eşim?