- Clasă, el este noul elev Sakura Nakata , vă rog să îl faceţi să se simtă bine-venit.
Spune dirigintele oferindu-ne un zâmbet.
- De ce nu te prezinţi singur?
Întreabă acesta cu același zâmbet comercial pe față.
- Bine, dacă trebuie. Mă numesc Sakura Nakata și nu am niciun interes în a deveni prieten cu vreunul dintre voi. Sunt reîncarnarea strămoșului meu Eiji Nakata și am venit aici penteu că am aflat că reîncarnarea iubitei mele Mei de acum 1000 de ani va fi aici.
La auzul monologului său, toţi elevii au început să șușotească.
Ce tip straniu, mă întreb dacă ceea ce spune e adevărat.
- Bine, clasă, liniștiţi-vă! Nakata, poţi să iei loc lângă Kirito, ultima bancă de la geam.
Spune dirigintele făcându-i semn spre mine. Sakura dă aprobator din cap în semn că a înţeles, apoi se apropie de banca mea.
- Pot să stau?
- Nu cred că e tocmai o idee bună ca un tip ca tine să stea cu unul ca mine, dar sigur. Ia loc.
Sakura își lasă gheozdanul jos și se așează lângă mine.
-Ce vrei să spui prin "un tip ca tine să stea cu unul ca mine"? Cine ești tu?
- Eu? Nimeni important. Sunt doar un puști fără viaţă socială. Nu ies în oraș, nu am prieteni,
nu merg la întâlniri de grup, nu merg la karaoke sau la arcade...- Karaoke??
- Nu-mi spune că nu știi ce-i ăla karaoke.
- Nu am auzit de el.
- TRĂIEȘTI CUMVA ÎNTR-O PEȘTERĂ?!
Strig eu de se aude în toată clasa. Mă ridic în picioare și mă aplec.
- Mă scuzaţi!
Mă așez la loc și privesc expreisa confuză de pe faţa lui.
- Da, și ce-i cu asta?
Întreabă el nedumerit.
- Stai, tu chiar trăiești într-o peșteră?
- Da.
De necrezut! Tipul ăsta chiar trăiește într-o peșteră!
- Pot să o văd?
- Sigur, de ce nu?
Dubios... Oare cum ar reacţiona mama dacă i-aș spune asta? Stai așa! Parcă zicea că nu vrea să-și facă prieteni, atunci de ce a acceptat dintr-o dată să îmi arate casa lui?
- Ammm, Sakura?
- Da.
- Referitor la vizita asta...
- Nu trebuie să îți faci griji, chiar dacă ești o simplă persoană de rând-
Ce ești tu, prinț?
- Amm, scuze, dar chestia asta nu va merge. Nu îmi plac oamenii egocentriști.
- Cum îndrăznești să spui așa ceva?! Ai idee câte fete și-ar da viața ca să fie în locul tău acum?!
Stai puțin, tipul ăsta crede că...
- Eu nu sunt fată!
- Oh, nu ești?
CITEȘTI
Revived
Romance- Oi, Kiri! Așteaptă! Kiri! - Ce cauţi aici?! Iubita ta e acolo! Ai așteptat cât, 1000 de ani să o vezi? - De fapt, 985... - Tot pe acolo, dar asta nu contează! Aţi jurat să fiţi împreună pe veci, de aia vă tot reîncarnaţi! Dute la ea, te așteaptă! ...