Δεν το περιμενα

4 1 2
                                    

Απο την ωρα που πηγαμε στα παιδια σταματησα να σκεφτομαι οτιδηποτε ειχε σχεση με τον Αλεξ, παντα η παρεα αυτη με εκανε να ξεχναω οτι με προβληματιζε.

Ελλη: παιδια η ωρα πηγε 4 δν κουραστηκατε;

Γωγω: αχ ναι ρε σεις και λεγαμε να ξυπνησουμε και νωρις αυριο γτ ειναι η τελευταια μερα στο νησι

Στεφανος: ναι ναι αντε να μαζεψουμε και παμε

Ετσι λοιπον μαζεψαμε και πηραμε τον δρομο για το ξενοδοχειο. Εγω κανονικα ημουν στο ιδιο δωματιο με την Ελλη αλλα τελικα θα κοιμομουν μονη μου αφου η Ελλη ειχε κανονισει ραντεβουδακι με τον Στεφανο βλεπετε τα ειχαν και θελανε να μεινουν και λιγο μονοι...

Καθως ανεβαιναμε τις σκαλες για να παμε στα δωματια ( των αγοριων ηταν απεναντι απο το δικο μου ) πριν μπουμε μεσα επιασα με την ακρη του ματιου μου τον Αλεξ να με κοιταει επιμονα ομως το μονο που εκανα ηταν απλα να του χαμογελασω μπαινοντας μεσα στο δωματιο μου.

Αραξα στο κρεβατι αλλα δν μπορουσα να κοιμηθω....στο μυαλο μου ηταν μονιμως αυτος..ετσι βγηκα για λιγο στο μπαλκονι να παρω καθαρο αερα...ηταν κι εκεινος εξω

Λιζας POV

Οχι ρε πουστη μου!! ειπα να βγω να παρω λιγο αερα αλλα ακομα και εκει με κινηγουσε η παρουσια του
Τον κοιταξα για λιγο μιας και δν με ειχε καταλαβει...ηταν τοσο ομορφος...γτ,γτ να ειμαι τοσο τσιμπημενη μαζι του ρε γαμωτο ενω ξερω οτι δν μπορω να τον εχω.

Εστρεψα το βλεμα μου αλλου και εκεινη την στιγμη παιζει να ειδε οτι ειμαι εξω γτ φανηκε να ξαφνιαζεται .

Αλεξ POV

Την σκεφτομου συνεχεια...απ την ωρα που μιλησαμε στην παραλια οι δυο μας μεχρι τωρα...απ οτι ειπε δν τα εχει με κανεναν αλλα δν ξερω τι με επιασε οταν το ακουσα και ειπα οτι κστι παιζεται με εμενα και μια κοπελα...
Μπορει να το βρηκα ως δικαιολογια γτ αληθεια με το ζορι κρατηθηκα να μην την φιλησω..δν ξερω τι εχω παθει αλλα δν εχω ξανακολλησει ετσι με αλλη κοπελα..

Ξαφνικα ομως οι σκεψεις μου διακοπηκαν καθως την ειδα να στεκεται κι εκεινη στο διπλανο μπαλκονι.

Ηταν τοσο ομορφη..δν ξερω τι μου συμβαινει.

Α: τι εγινε; δν κοιμασαι;

Λ: μπα δν με παιρνει ο υπνος και ειπα να βγω λιγο εξω. Εσυ γτ δν κοιμασαι;

Α: δν με αφηνουν οι σκεψεις μου να κοιμηθω

Λ: τι ακριβως σε απασχολει..ισως να μπορω να σε βοηθησω

Α: μπα δν νομιζω ασε

Λ: ελα πες..στο κατω κατω θα σου κανει καλο να μοιραστεις τις σκεψεις σου.

Α:κλ οκ...λοιπον κοιτα η αληθεια ειναι οτι....δν παιζει κατι με καποια αλλη κοπελα οπως σου ειπα προηγουμενως..... απλα..... η αληθεια ειναι οτι...μου αρεσει μια κοπελα αλλα δν ξερω πως να της το πω...

( Σκεψεις Λιζας: μπορει να μην ειχε κοπελα οπως ειπε ομως για ακομα μια φορα μου υπενθυμησε οτι δν ειχα ελπιδες μαζι του αφου του αρεσε καποια αλλη...πηρα μια βαθια ανασα και προσπαθησα να τον συμβουλευσω αν και εκεινη την ωρα το μονο που ηθελα ηταν να παω μεσα να κλαψω )

Λ:ωραια λοιπον γτ δν της το λες απλα για να δεις αν ισχυει και απο εκεινη το ιδιο;

( Σκεψεις Αλεξ: ηξερα οτι δν υπηρχε περιπτωση να με θελει κι εκεινη...φοβομουν να της πω τι νιωθω...ομως ισως να ηταν ευκαιρια να μαθω αν ενιωθε το ιδιο)

Α: Κοιτα η κοπελα που μου αρεσει δν ειναι τυχαια για εμενα..εννοω οτι μου αρεσει παρα πολυ...Λιζα.....η κοπελα για την οποια μιλαω ......εισαι εσ

Λ:τι;;






Χωρις εσενα ΔΕΝ υπαρχωHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin