Flashback: Chłopiec, którego spostrzegłem...

35 5 3
                                    

||Narracja 1-osobowa||

~Asakawa Hotaru~

***

Dostrzegłem go od razu. Już pierwszego dnia, gdy zawitał w naszej szkole...
- Och? - pomiędzy wszystkimi nowymi twarzami zebranymi na wielkiej hali, błyszczał...
Niewysoki młodzieniec o pięknej kremowej cerze oraz gęstych, czarnych włosach, niesfornie sterczących w każdym możliwym kierunku.
Lśnił niczym zagubiony na polu *słonecznik,
A jego promienny uśmiech przyciągał mój wzrok nieustannie...


Po upływie kilku tygodni, jego postać naturalnie wyryła się w mojej pamięci.
Wielokrotnie przyłapałem siebie na obserwowaniu go.
Podczas przerw, wycieczek szkolnych, czy też festiwalu...


Nie spodziewałem się jednak...
Że on również mnie zauważy.


- Co słychać? - przysiadł się do mnie niespodziewanie, emanując tą sympatyczną aurą.
Który to już raz, kiedy do mnie podszedł?
Wiem, że chciał się zbliżyć, zapoznać...
Lecz ja nie byłem na tyle śmiały.
- Co tu robisz? To nie twoja klasa - oznajmiłem, śledząc tekst notatek sporządzonych podczas ostatniej lekcji.
- To prawda... - zaśmiał się niezdarnie - Ale sala była pusta i pomyślałem sobie, że zagadam!
- W jakim celu? - uniosłem czoło nieznacznie, badając jego postawę.
- Żebyś nie czuł się samotny? - mówiąc, jego morskie oczy poczęły wędrować na wszelkie strony.
- Nie byłem samotny...
- Ojj, no weź! - zaprotestował, kradnąc mój zeszyt.
- Hej! - poderwałem się z siedzenia - Oddawaj!
- Jeśli dasz mi chwilę - wyszczerzył zęby, wpatrując się we mnie.
Wzruszyłem ramionami, nie mając zbyt wielkiego pola do manewru.
- Niech ci będzie - powróciłem na swoje miejsce niezwłocznie - To o co chodzi?
- Ach...Pozwól, że zacznę od początku - wyciągnął pustą dłoń w moją stronę - Nazywam się Sasaki Minoru! Zostańmy przyjaciółmi.
- Och? - nie byłem w stanie tego wówczas przyznać, ale...
Jego słowa niesamowicie mnie ucieszyły.

***

*W Hanakotoba "słonecznik" symbolizuje; szacunek, namiętną miłość oraz blask/promienność - Hotaru przyrównał Sasakiego do tego konkretnego kwiatu, bazując na ostatniej z powyższych definicji. Choć jak dla mnie, to Minoru jest doskonałym przykładem wszystkich trzech( zaraz obok Ryoutki XD )

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 16, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Dearest One ~ Official Novel[PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz