Süt Bebesiymiş

8 1 0
                                    

Ben bir kız çocuğuyum lise 2 deyim   daha  derslerime çok çalışıyorum diye neredeyse çevremdeki herkez süt bebesi  diyor ...
Ama ben bunlara aldırış etmiyorum derslerime çok sıkı çalışıyorum,   çok ta demiyelimde.
Neyse bir gün beden eğitimi dersindeyiz hoca kızlara erkekler maç yaptırdı. Erkekler bizi ezikliyo falan ama ben orası bile olmadım maç başladı nazik nazik oynamaya başladı bizim kızlar bana pas attıkları an erkeklerin yarı sonu oldu çünkü berabere bitti maç. Ama tabi bunların hepsi şok. Neyse ...
Lise 3 teyim yine ders çalışıyorum   kızlar beni kıskanıyor hem güzel hemde çalışkanım  diye  bana takıldılar tabi bende kayle almadım ama çıkışta görüşürüz dediler ben bilöf yapıyorlar sandım ama ne yazıkı çıkısta 15 kız çevre mi çevreledi. Ben tabi yusuf yusuf kızlar bi güzel temiz dayak attı larda atmadılarda çünkü kaçtım. Eve gittim annem beni gördü şok o günden sonra hayatım değişti  artık ezik olmayan süt çocuğu olmayan biri oldum. Çünkü artık eziklenmekten bıkmıştım ve yeni tarzı mı yaratım artık mayntayn a başladım ve nazik değildim artık  tabi dersleri mi bırakmadım çünkü benim bi hayalim var oda doktor olmak ve hayali mi gerçekleştirmek için elinden geleni yapacağım. .....

Kollarım Kısa Galiba Sana Uzanamıyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin