CİN DÜĞÜNÜ

1.2K 3 1
                                    

  Dün gece saat 02:50 de uyandım. Teheccüd namazımı kılmak için abdest alıp namaza başladım. Namaz kılarken sürekli zurna sesleri duyuyordum. Ama öyle böyle değil baya ritimli çalıyordu. Önce aldırış etmedim namaz bitince tespih çekmeye başladım. Bu sefer zurna seslerine davul ve ıslık sesleri de karıştı. Baya bir düğün oluyordu. Ama gecenin bu vaktinde ne düğünü diye düşündüm. Sesler kesilmeyince bende merak edip evden çıktım. Evim Gaziantepte. Mahallenin ismini falan vermek istemiyorum. Sokağımın 100-150 metre ilersindeki tarladan geliyordu sesler. Hem korkuyordum hemde merak edip seslerin geldiği tarlaya her yaklaşmam da sesler kısılıyordu. Bende hızımı artırmaya başladım. Ama sesler git gide kısılıyordu. Ben hemen durdum. Size yemin ederim ki tarlanın başına geldiğimde bir sağımda bir solumda iki varlık tarafından izlendiğimi hissettim. Hemen koşar adımlarla eve gittim. Sesler devam ediyordu. Ta ki ezan okunana kadar. Sabah ezanı okunduğu anda sesler tamamen kesildi. Bende namazı kılıp uyudum. Sabah kalkar kalkmaz o tarlaya gittim. Önce baya bir ilerde bulunan bakkala gittim sordum yok öyle bir ses duymadık. Hem gecenin köründe düğün mü olur dedi bende çıktım tarlaya gittim. Tam seslerin geldiği yere geldiğimde koca bir ceviz ağacının altında torbalarca soğan ve sarımsak kabuğu gördüm. Sol kulağım çınlayınca oradan koşarak uzaklaştım.   

Korkunç Gerçekler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin