One-Claus

485 48 8
                                    


- Hogy mi? -nézett rám értetlenül Cholie

- Egy lista. Amit Lana írt. Tudod. Mielőtt...

- Mielőtt öngyilkos lett volna - fejezte be a mondatom, majd oda léptünk a képekkel és idézetekkel teli ragasztott szekrényhez. Sóhajtva felragasztottunk egy-egy közös fotót. A képeken boldognak és életvidámnak tűnt, de a valóság ennél sokkal sötétebb és szomorúbb volt, de túl későn cselekedtünk. Nem vette észre senki, azt, hogy Lana mennyire szenvedhet. A gondolatmenetemből Cholie rángatott vissza a valóságba.

- Biztos vagy benne, hogy ő írta? - nézett a szemebe.

- Igen, teljesen. Huszonhat feladat, tizenhárom embernek. Az első kettő az enyém. Majd tovább kell adnom. A levelet még nem olvastam el. Semmi mást sem a dobozon állókon kivűl.

- Úristen, akkor ez halál komoly -biccentettem, beléptem a termünkbe és előhúztam a dobozt, kiborítottam a tartalmát, az asztal megtelt papírokkal. Megfogtam azt a borítékot amit "mindenkinek" címzett, majd kibontottam.

"Tudom. Sok dolog még mindig tisztázatlan benned. Például az is, hogy miért tettem amit tettem. De először is, kinek inkább kiknek írtam és miért? Az okok felsorolása túl hosszú lett volna. Így maradtam ennél a változatnál. Rátok hagyom a "bakancslistám", hogy oldjátok meg azt amit én nem tudtam. Tudom. Semmi kedved. És azt is tudom, hogy nem értesz meg, de ha már miattad haltam meg, akkor legalább annyi legyen benned, hogy két feladatot megcsinálsz nekem, most pedig idiótának tartasz egy olyan embert aki a sírjában nyugszik. Fura hallani mi? De nem is ez a lényeg. Ellenőrizni nem tudom. Viszont egy valaki igen, akiben tényleg bízhattam. Ő segít nekem ebben. Már megint hülyének nézel egy halott embert. Na de ezennel hivatalosan is megkezdődik az "after i die" játékom. Még hozzá veled Calus.

Üdvözlettel a síron túlról: Lana"

A csengetés vetett véget a levél olvasásosnak. Ennek tényleg ennyire elmentek otthonról, hogy mielőtt megölte magát megírta ezt? Hát én beszarok. Visszasöpörtem a papírokat a dobozába és a táskámba raktam. Az egész nap egy szempillantás alatt lepörgött. Semmire sem emlékszem a levélen kivül. Az utolsó mondta csengett a fülemben "üdvözlettel:Lana a síron túlról" mikor erre gondolok mindig megborzongok. Idióta levél. Idióta Lana. Idióta öngyilkosság. Mit tehetek én arról, hogy ilyen elmebeteg volt? Semmit. Vagyis ezt hittem az előtt mielőtt elolvastam volna az én nevemre szóló levelet.

"Kedves Calus. Életem első szerelme, hogy is beszéljék rólad úgy, hogy ne legyen benne a mocsok esetleg a csaló talán a bunkó kifejezés? Nehézen fog menni, viszont megpróbálkozom vele. Nem tudod mi bajom van veled ugye? Hisz' te olyan tökéletes vagy. Olyan amilyennek legelőször hittelek. Helyes, udvarias, jó tanuló srác, aki bármit megtenne egy ponpom lányért. Viszont én nem vagyok az a ponpom lány akiért bármit megtettél volna. Én a szurkoló lány legjobb barátnője voltam. Az akinek akkor a legnagyobb szűksége lett volna egy segítőkész emberre. Olyanra mint például Paige. De akkor nekem még nem volt Paigem. Nem volt senkim. Mert te elhagytál. Mikor együtt voltunk rengeteg barátom volt. Velük együtt te is elmentél. Itt kezdődött minden. A depresszióm, az öngyilkos hajlamom, viszont senki sem volt mellettem. Nem vette észre senki a hegeket a csuklómon. Senki sem látta azt, ahogyan egyedül szenvedek egész nap. Mindenkinek meg volt a maga baja. Te szakítottál Allisonnal. Choliet is akkor dobták. Csak azt nem tudta senki, hogy engem is ejtettek. Még pedig TE ejtettél, ezt úgy, hogy észre sem vetted, hogy fáj. Leszartad az érzéseim és szaladtál ahhoz akit legközelebb kihasználhatsz. A legjobb barátnőmet.
Megaláztál. Nem is egyszer. Az egész iskola előtt. Az egész foci csapat előtt. Ez sem érdekelt. Miután megfektettél semmi sem érdekelt. Most már tudom, hogy nem kellett volna bele mennem a fotozásba és aznap estébe. Tudhattam volna, hogy a mesztelen fotómait fogja lesni az egész iskola és azt hiszik, hogy Lana Peterson mindenre kapható."

1.feladat: elhitetni mindenkivel, hogy nem vagyok ribanc.

Összehajtottam a papírt. El sem hiszem, hogy ilyet tettem volna akárkivel is. Lana egy hazug disznó. Na jó ezt én sem gondolhatom komolyan. Miattam halt meg. Az asztalomon lévő doboz felé csúsztattam a levelet majd kinéztem az ablakon. Az üres utcákat a lámpák fénye világította meg. Egy lélek sem járkált hajnal kettőkor ebben a kisutcában. Miközben azon gondolkoztam mégis, hogy kéne megtennem az első feladatom lefeküdtem, ilyenkor mindig könnyebben találok ötleteket. Csak most valahogy nem jött össze. "Talán majd holnap". Gondoltam majd lekapcsoltam a kis lámpám.

- Kurva szarul nézel ki - mért végig Liam.

- Kösz a bókot, nem aludtam semmit tegnap este - motyogtam. Ennyi is elég neki. Ő is fent van a listán. Én pedig nem szólhatom el magam. Viszont már van egy tervem. Méghozzá egy igen egyszerű, ha nem is lesz hatásos azt elmondhatom, hogy én megpróbáltam. Az egésznek a lényege az, hogy betörök a tanáriba és nagy szünetben beleordítom a hangos bemondóba. Jó elég gyenge, és nem hiszem, hogy valaki is foglalkozna vele az épp ügyeletes tanárokon kívül.
Mindegy egy próbát megér. Mindent megtettem. Betörtem az irodába és torokom szakadtából beleordítottam, hogy Lana Peterson nem volt mindenre kapható. Ezzel csak azt értem, hogy egy hét büntetést kapjak, szóval lőttek három edzésnek. A szüleimet is behívatták. Annyival beérték, hogy most biztos a sok hirtelen stressz és az, hogy az exem nem rég lett öngyilkos. Elég volt nekik, mert a látszólag minta család nem foglakozott a legkisebb fiúkkal. Velem.

Este kaptam egy üzenetet egy ismeretlen számtól. Ez állt benne:
Első feladat teljesítve ✔

Tényleg megtett mindent azért, hogy beválhasson a terve.

Reggel tovább folytattam a levél olvasását.

"Térjünk ARRA AZ estére. Mikor meghívtál magadhoz, hogy együtt "tanuljunk" a másnapi töri dolgozatra. De a te piszkos fantáziában csak az járt mikor feküdhetsz el újra valakivel. Én voltam az a valaki aki a legközelebb volt akkor hozzád. Tudom, hogy sohasem szerettél teljes szívedből. Nagyon megbántam amit az nap este mondtam neked. Nagyon. Utálom, hogy nem én dobtalak azok után. Utállak."

2.feladat:az össze OLYAN kép eltüntetése/megsemmisítése.

Legszívesebben ketté téptem volna a levelet. Viszont láttam az igazságot a sorok közt. Meggondolatlan voltam akkor. De nem bántam meg és az egész hazugság. Nem így történt.

LANA PETERSON EGY HAZUG!

Felfirkáltam a tőle kapott levelemre. A történet ennél sokkal bonyolultabb. Lana volt az új csaj. Egy szép új lány. Mikor megláttam tudtam, hogy el kell töltenem vele egy estét. Csináltam már ilyet több lánnyal is, de ő többet akart. Sokkal. Egy igazi kapcsolatot akart. Amit én nem tudtam "biztosítani" neki, de volt akinek igen Sally. Lana volt legjobb barátnője. Akkor vesztek össze mikor én dobtam őt és Sallal kezdtem el járni.

A feladatot viszont tényleg nem akartam annyiban hagyni. Tényleg volt egy kicsi bűntudatom.
Rá kell jönnöm, hogy mi legyen. Az egy dolog ha minden honnan leszedem. Viszont a lementett képekkel nem tudok mit csinálni. Ki kell talánom. Az egész estén erre ment rá. Töröltem minden létező közöségi oldalról. Mindenhonnan. A következő lépés az egyetlen ami még talán be is válhat az egy körlevél. Annyi idióták ismerkek, akik egy egyszerű "beverem a képed, ha nem törlöd a fotókat" üzenettől megrémül, azok akik egy csöpp ésszel rendelkeznek nem törlik egy hülye üzenet miatt. A picsába ezzel az egésszel! Lecsaptam a laptopon fedelét, majd az ágy alá nyúltam egy kis dugi-sörért. Mióta szakítottam Allisonnal mindig tartok ott pár dobozzal. Halk sercegéssel kinyílt én pedig meghúztam a tartalmát, keserű mégis olyan jó. Hasonló az élethez, egy kivétellel az alkohol boldoggá tesz. Három doboz után végigdőletem az ágyon és másnap reggelig fel sem keltem. Legszívesebben soha életben nem keltem volna fel a kényelmes ágyamból. Viszont suliba kellett menjek, hogy megoldjam a feladatom és, hogy végre tovább adhassam. Ne csak nekem kelljen szenvednem emiatt. Az egész suliban körbe adtam azt, hogy törölje vagy nem állok jót magamért. Voltak akik rögtön húzták is elő a mobiljukat. Voltak aki úgy gondolták leszarnak és folytatják a beszélgetést. Viszont egy kis fenyítéssel mindenkit meg lehet győzni. A foci csapat szó nélkül mellém állt. Nem érdekelte őket semmi. Azon kivül, hogy a csapatkapitány engedélyével verekedhetnek. Szerencsére nem volt szükség erőszakra.

Még aznap délútan megérkezett az SMS

Második feladat teljesítve ✔
Calus ad tovább a dobozt Cholienak.
Jó éjt kíván exed:Sally.

Meredtem bámultam a kijelzőt. Lana kibékül Sallel? Lehetetlen, hogy Lana valaha is megbocsájtott volna neki. Kizárt.

Before I DieWhere stories live. Discover now