Kan Kırmızısı Günler

36 1 1
                                    

O gün çok heyecenlıyım.Herhalde dünyadaki en mutlu kızdım.Kırmızı elbisemi ve yüksek topuklu ayakkabılarımı giydim.Saçlarımı çok asil bir modelde toplattım.Göz kalemimi çektim ve arabama bindim.Çok karanlıktı.Dolunay vardı o gece.Yağmur yağıyordu ayrıca.Yıldızlar parlıyordu.Arabadan inip onun elini tuttum.Dans pistine geldik.Parlak ay ışığında dans etmeye başladık.Kulağıma;Seni seviyorum Elizabeth diye fısıldıyordu.Elleriyle belimi karvarmıştı Birbirimize çok yakındık.Çok iyi dans ediyordu.Dha sonra masamız oturduk.Bana içki almaya gitmişti.Onu bekledim.Sonra yanıma geldi.Fakat elinde içkiler yoktu.Elleri boştu.Bana;"Elizabeth, bir dakika gelirmisin?"dedi.Yanına gittim.Beni kenara çekti ve öpmeye başladı.Dişleri çom sivriydi.O kadar sivriydi ki;vampir gibi.1 dakika boyunca beni öpmeye devam etti.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Onunda,sesini duyabiliyordum.Tanrım,çok mutluyum.Sonra ikimizde masamıza geçtik,tekrar.İçkimizi içmeye başladık.Sohbet ediyorduk.Saat 12 yi geçmişti.Bana;"Bize gidelimmi?" diye sordu.Hiç düşünmeden kabul ettim.Arabasına bindik.Klasik bir müzik açtım.Çok güzeldi.Şarıl şarıl yağmur yağıyordu.Arabada önümüzü göremiyorduk.Ve sonra ,birşeye çarmıştık.birşey olmuştu.Ne olmuştu?Vay canına!Kaza yapmıştık! Nasıl oldu hiç anlamadım.Zaten önümüz görünmüyordu,birde sohbete daldık.Hiçbirşey farketmemiştim.Heryer kan içindeydi.Bir an ölmüş gibi hissettim ve galiba ölmüştüm.Çığlık atıyorum,ama kimse duymuyormuş gibiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kan Kırmızısı GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin