A doua zi de dimineață Cristi a primit un apel de la o copanie de meet-uri fiind invitat , acesta ne mai așteptând nici o secundă a zis da . După câteva zile a venit si meet-ul ne-am trezit la 6:34 si am plecat spre gară, meet-ul având loc in Bucuresti . Ajunsi acolo Vlad mi-a făcut cunoștințe cu Vural,Max,Selly,Andra si multi alti . A început și meet-ul o mulțime de copii sau strâns în jurul youtuberilor. Mă simteam puțin ciudat pt ca pe mine nimeni nu ma cunoștea , dar eram fericită că era primul meet la care mersesem . După meet am plecat împreună cu ceilalți youtuberi la un bar-club . Când sa terminat petrecerea Max si Vasco ne-au chemat la ei acasă deoarece nu aveam unde să dormim în seara respectivă . A doua zi am plecat în gara să ne cumparam bilete de tren . Si normal ca trenul avea întârziere 30 de minute așa că am plecat să mâncăm ceva . După 6 ore am ajuns acasă . Acolo franta am sărit direct în pat iar Vlad a venit peste mine în cameră să apropiat de mine si ma sărutat . Atunci pur si simplu nu mai știam ce să zic eu credeam că suntem doar prieteni eu simteam ceva pt el dar nu stiam ca si el simnte ceva pt mn . După ceva timp Vlad ma trezit spunandumi ca am rams singuri acasa timp de două spatamni deoarece Cristi si Luci au plecat intr-o vacanta la muntea . Eram foarte fericita dar puțin panicata . Peste câteva ore Vlad mi-a spus să filmam ceva pt canalul lui.
Si acum începem si cu dilog
V- Ai vrea să filmam Am/N-am
Eu puțin panicata deoarece era primul clip in care apaream pe youtube am spus
Eu-Daa😬
Dupa ce am terminat Vlad mă luat în brațe și mă sărutat lung .....
CITEȘTI
🖤O relație cu Duțu❤️
FanfictionHey sunt Eva iar al doilea nume este Maria , am 14 ani și îl iubesc pe Vlad Munteanu (Duțu)😘