Capitolul 5

1K 29 7
                                    

A doua zi când ne-am trezit deja imi revenise memoria si mă simteam bine . Am realizat ca Vlad nu ma era lângă mine. Ies din camera si când ajung in bucatarie de după ușa ies Vlad, Selly,Dia,Bianca Adam,Vasco,Max,Deniz si Andra Gogan La mulți ani . Eu nu știam ce se inatmapla si după am realizat ca era ziua mea . Am sărbătorit tota ziua am fost la film , la mc, iar după am venit acasă . Max , Vasco ,Selly au rămasă sa doarmă la noi Max si Vasco au dormit in camera lui Cristi si a lui Vlad ,Selly in dormitorul tatălui lor si eu cu Vlad in sufragerie . A doua zi am pregătit eu micul-de-jun pt toți am mâncat si apoi ne-am plimbat pana ce a trebuit sa vina trenu pt Vasco si Max . Deoarece Selly a mai rămas o zi asa ca am plecat pana la mall sa își cumpere o pereche de chiloți deoarece nu mai avea 😂. Si logic ca am mers sa ne uitam si la un film . După ce sa terminat ne-am uitat la ceas era deja 23:33 asa ca am comandata un taxi . Am ajuns la 00:12 acasă asa ca ne-am aruncat direct in pat . A doua zi de dimineața auzim soneria sunând încontinuu . Deschidem ușa si in fata uși era Mikey Hash. La multiii aniiii !!!!
Eu:Dar ce e azi ??
M.H: Aniversarea voastră împlinit un an decand sunteți împreuna
Eu: omgggg am uitat
V: Upsss nici eu nu am luat nimic
Ce se întâmpla mai departe veți vedea in uramatorul capitol

🖤O relație cu Duțu❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum