Merve Özkaynak

149 2 0
                                    

  Kendisi çok hanımefendi bir youtuberdir. Çok düzgün konuşması vardır. Çok tatlı bir ailesi var.

   Merve Özkaynak, İstanbul’da doğmuştur, 28 yaşındadır ve Cem Özkaynak ile evlidir, akrep burcudur. Evlendikten sonra Avrupa yakasında yaşamaya başlamıştır; bu sebeple Anadolu yakasında kalan ailesiyle pek sık görüşememekten şikayetçidir. 2 kız kardeşi olan Merve Özkaynak, kendisi ortanca çocuktur. Ablasının oğlu sayesinde teyze olmayı deneyimleme fırsatı bulmuştur.

    Liseden mezun olduktan sonra genç yaşta iş hayatına atılmıştır. 19 yaşında çalışmaya başlayan Merve Özkaynak, ilk olarak Vakko’da moda danışmanlığı yapmış, sonra İspanyol bir gelinlik firmasında yine moda danışmanlığı yapmış, sonra burada çalışırken Chanel’den teklif alması üzerine Mağaza Müdür Yardımcısı olarak çalışmıştır. Chanel’de çalıştığı dönemde de eşi Cem Özkaynak ile tanışmış ve evlenmişlerdir. Evlendikten sonra iş hayatına ara vererek yarım kalan öğrenim hayatına geri dönen Merve Özkaynak, üniversitede iletişim bölümünde okumuştur. Üniversitedeki eğitimi sırasında da reklam ajanslarında yine çalışmaya devam etmiş, mezun olunca da yine bir reklam ajansında müşteri temsilciliği yapmıştır. Sonra da uluslararası bir dergi grubunda online pazarlama müdürlüğü yapmıştır. Son olarak da kişisel ilgi alanı olan moda, makyaj ve bakım konularıyla uzmanlık alanı olan dijital pazarlamayı birleştirmiştir. Çocukluğundan ve ilk iş deneyimlerimden kalan moda, makyaj ve bakım üzerine bir şeyler üretme fikri ile  şu an onu tanıma sebebimiz olan Youtube’daki video bloglara başlamıştır. Merve Özkaynak’a göre “Yazarak iletişim kurmak yerine konuşarak ve uygulamalı bir şekilde göstererek anlatmak çok daha faydalı ve eğlencelidir.” ve bu sebepten dolayı “Kendimi bir anda Youtube’da buldum.” der.

  Çok tatlı bir ailesi var bu sırada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Çok tatlı bir ailesi var bu sırada.

YOUTUBERLARIN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin