Ahogy találkoztok #1

719 31 1
                                    

Havas Jon

Mióta Ned Stark fattya megérkezett Deresbe, minden tekintet rá szegeződött. Összeráncolt szemöldökkel fejezték ki nem tetszésüket, senki nem gondolta volna, hogy a vezetőjük ilyen dologra képes, de megtörtént. Néhány hét eltelt, de mindenki hidegen bánt vele, kivéve téged. Alacsonyabb rangúként, mint a Starkok, nehéz volt velük beszélni, mindegyikkel, kivéve Jont. Ő csendes volt és soha nem beszélt sokat. Alacsonyabb rendűnek gondolta ő is magát, de valami megfogta, ami benned volt.

Jaime Lannister

Az apád tiszteletre méltó ember volt, tagja a Királyi Testőrségnek. Az apád a szárnyai alá vette Jaimet, és hevesen védte őt. Amikor eljött az ideje, hogy az apád hazamenjen, elintézte neked, hogy találkozz az arrogáns, de jóképű Lannisterrel. Az első benyomásod az aranyhajú férfiről negatív volt, addig, amíg ki nem "lopott" téged a szobádból, mert azt akarta, hogy együtt nézzétek a csillagokat.

Tyrion Lannister

A családod tartozott Tyrionnak elég sok pénzzel. Az adósság csak halmozódott, a szüleid pedig csak rád tudtak gondolni és arra, hogy hogyan tudnád őket megmenteni. Szóval ahelyett, hogy visszafizették volna a tartozásaikat, inkább felajánlottak téged. Görcsben volt a gyomrod és testedet átjárta a harag. Tyrion megdöbbent és először el akart utasítani, de aztán természetesen elfogadott téged. De az a tekintet a szemében más volt. Vajon feleségül fog venni? Vagy a kurvájaként fog tartani?

Joffrey Baratheon

Az anyád a királyné szolgálója volt - takarított utána, beágyazott neki, cserélte a lepedőit stb. Miután az apád elment, a királyné felajánlotta, hogy maradjatok a palotában mind a ketten. El kellett játszanod, hogy nem egy szolgáló lánya vagy, hanem egy messzi királyság családjának a tagja.

Theon Greyjoy

Kiderítetted, hogy a Starkok unokatestvére vagy , de ez valamilyen ismeretlen ok miatt titkolva van. A családod Deresbe sietett veled és ott is hagytak, mintha csak el akarnának bújtatni valaki elől. Amikor megérkeztél, rengeteg magas rangú ember üdvözölt téged, beleértve a ravasz Theon Greyjoyt, aki nem leplezte önelégült vigyorát, miközben lemásztál a lovadról. "Van valami furcsa benne" - gondoltad magadban.

Robb Stark

Rengeteg lányt küldtek Robbhoz, abban a reményben, hogy megtalálja bennük a "tökéletes feleséget". A legtöbb nő illedelmes, udvarias és nyugodt volt. Pontosan azt csinálták, amit mondtak nekik, de te más voltál. Nem akartál hozzámenni egy olyan férfihez, akivel még soha nem találkoztál, igaz szerelemre vágytál, vagy valami hasonlóra. Ezért meglepőnek találtad, hogy engedte, hogy azt mondj amit akarsz, vagy elvitt lovagolni éjfélkor.

Gendry

Furcsa volt, ahogy ti ketten találkoztatok, mert valahogyan mindig is ismertétek egymást. Mióta csak gyerekek voltatok, követted őt mindenhova és meghallgattál mindent, amit csak mondott. De most, hogy mind a ketten felnőttetek, ahányszor találkozik a tekintetetek, zavarba jössz.



Trónok harca imagines magyarWhere stories live. Discover now