Amikor féltékeny lesz #3

383 21 0
                                    

Jaime

Ez gyakran megtörténik, amikor egy másik férfi téged néz, vagy beszélgetni akar veled. Nem akar jelenetet rendezni, ezért csak megfogja a kezedet és szorosan maga mellett tart.

Jon

Nem nagyon tudod megállapítani, hogy mikor féltékeny, szomorú vagy dühös. De, amikor féltékeny, ideges lesz és ökölbe szorítja a kezét. Ilyenkor megsimítod az arcát és ettől megnyugszik.

Robb

Nagyon ritkán féltékeny, de amikor az, mérgesen nézi az embert, aki próbálja elnyerni a figyelmedet, egészen addig, amíg a férfi meg nem ijed és elszalad.

Joffrey

Egyetlen férfi sem olyan hülye, hogy hozzáérjen a királynőjéhez (mióta ő a király). De azokat, akik mégis elég idióták, hogy hozzád érjenek vagy elvegyenek tőle, lefejezteti.

Ramsay

Ő soha nem féltékeny. Tudja, hogy te az övé vagy és soha nem hagynád el. Talán azért, mert túlságosan félsz elhagyni, de most nem ez a lényeg.

Theon

Nem mutatja ki, ha féltékeny, de este elmondja, hogy nem tetszett neki, amikor az a férfi hozzád ért, vagy beszélt hozzád.

Tyrion

Elég hamar féltékeny tud lenni, mert te vagy az élete. A férfinek elég másképpen rádnéznie és Tyrion megragadja a kezed és egy csókot nyom rá, mutatva ezzel, hogy te az övé vagy és senkinek nincs esélye.

Trónok harca imagines magyarOù les histoires vivent. Découvrez maintenant