Dragi dnevniče,
Današnji dan je bio dobar. Bila sam na predavanjima i na kafi sa Mel. Malo sam i učila jer se bliži završni ispit.
Sada ću ti pisati šta se sve izdešavalo ovih dana.
Pre dva dana kada sam bila u Mc Donalcu srela sam misterioznog dečka. Naravno da mi je prišao.
,,Mislim da nismo imali dobar početak. Ja sam Harry Styles. "rekao mi je pružajući mi ruku.
,,Ja sam Marija Blanko"rekla sam i sada sam i ja ispružila svoju ruku i rukovali smo se.
,,Pa jesi li za jedan doručak? "upitao me je.
,,Može" slegnula sam ramenima i on je stao u red da nam naruči doručak.
Dolazio je do mene sa velikim poslužavnikom na kojem su se nalazila sva hamburgera, dva pakovanja pomfrita, dve kole i dve krofne.
,,Pa čime se baviš? "upitala sam ga.
,,Držim klub i učestvujem u trkama automobila.A ti? "rekao je.
,,Ja studiram.Psihologiju."rekla sam i on se počeo smejati a ja sam podigla obrvu.
,,Baš mi ne ličiš na nekog ko bi sedeo po ceo dan u kancelariji i delio razne savete"rekao je i sad sam se ja počela smejati.
,,Nego kako vidiš mene? "upitala sam izvijajući obrvu. Nasmejao se.
,,Na nekog ko voli avnture"rekao je to tiho, skroz je približio usne mom uhu. Kada sam se odmakla,odmakao se i on.
,,Zanimljivo"rekla sam više za sebe. Nastavili smo da jedemo u tišini.
Kada smo sve pojeli prepirali smo se oko toga ko će da plati račun i naravno da je na kraju on pobedio plativši račun.
,,Odbaciću te do kuće"rekao je.
,,Nema potrebe,taksijem ću"rekla sam na šta je on odmahnuo glavom.
,,Ne prihvatam ne kao odgovor"rekao je i nežno povukao moju ruku prema crnom Range Roveru.
Otvorio mi je suvozačeva vrata i ja sam se nasmejala ovom malom gestu.
Seo je u auto i onda sam mu objasnila gde živim.Vožnja je protekla u tišini i kada smo stili ispred zgrade i on je izašao iz auta zaustavljajući me.
,,Možemo li mi dati svoj broj? "upitao me je pružajući mi telefon i ja sam klimnula glavom i uzela telefon. Ukucala sam svoj broj i vratila mu telefon.
,,Vidimo se"rekla sam sa osmehom.
,,Vidimo se"odgovorio mi je i on sa osmehom.
Kada sam ušla u stan posle nekoliko minuta stigla mi je poruka.
Lepotice, ovo je mog broj Hxx
Nasmejala sam se poruci i umemorisala broj.
Sutra smo se dogovorili da izađemo i rekao je da se ne oblačim previše svečano. Jako sam radoznala, ko zna gde idemo.
Inače polako spremam ispit jer je on za mesec dana i položim li ga, napokon će doći kraj mukama na faksu. Onda ću da razmišljam o otvaranju svoje ordinacije,ali prvo da se zaposlim kao škloski psiholog. Nadam se da ću uspeti.
Tokom leta bih trebala da odem kod mame i tate koji žive na drugom kraju grada što je sat ipo vožnje od mog stana. Jako mi nedostaju. Ne stižem da ih obilazim često jer uvek učim za ispite,a i naporno mi je da vozim tako dugo. Ali preko leta obećavam da ću ćešće odlaziti kod njih.
Upravo mi je stigla poruka. Pogodite od koga....pa naravno od Harryja.
Laku noć, Lepotice Hx
Laku noć, Savršeni Mx
Ne znam zašto ali imala sam potrebu da ga tako nazovem. Od kada sam mu dala broj stalno mi šalje poruke 'laku noć' i 'dobro juto',ali obožavam onaj njegov nadimak Lepotica. Ne znam previše mi je to slatko iako smo mi samo prijatelji.A šta ako sam se ja zaljubila u njega? Ne Marija, ista greška se ne ponavlja dva puta.
Dosta za danas dnevniče.Laku noć.
******
Molim vas vote i komentaar❤❤❣
YOU ARE READING
Marijin dnevnik
RomanceNjen život nije bio divan ali se borila sa tim.On je bio loš momak koji nije mogao da nađe izlaz i svog pakla. Šta se desi kada se dve izgubljene duše sretnu? pročitajte njen dnevnik i saznaćete